Mijn vraag
Ik heb vorige week in Microsoft Word een addin geinstalleerd: Code Format. Helaas werkte die niet helemaal zoals ik verwacht had, dus ik had hem weer verwijderd. Heb vervolgens mij eigen Word Style gemaakt en dat werkt prima.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat Word telkens een window/panel toont met daarin de vraag of ik een nieuwe Office App wil installeren. Zonder dat ze aangeven welke dat is. Ook kan ik de window/panel niet sluiten.
Afbeelding linkje: https://imgur.com/a/2LiIoz8
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Word 2013
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op het kruisje drukken die je rechtsbovenin ziet
. Nee dat werkt niet. Dan gaat alleen die gele horizontale balk weg. Maar dat witte venster eromheen blijft staan.
Rechtermuisknop binnen de window/panel. Geen effect.
Escape op toetenbord. Geef effect.
Niks gevonden via Google hierover.
Ook staat er bij Options van Word een "Add-Ins" gedeelte. Hierin kun je zien welke Add-Ins geïnstalleerd zijn. Ik zie de Add-In voor Code Format hier niet bij staan.
Flaptop opnieuw opstarten. Geen effect.
Ik heb vorige week in Microsoft Word een addin geinstalleerd: Code Format. Helaas werkte die niet helemaal zoals ik verwacht had, dus ik had hem weer verwijderd. Heb vervolgens mij eigen Word Style gemaakt en dat werkt prima.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat Word telkens een window/panel toont met daarin de vraag of ik een nieuwe Office App wil installeren. Zonder dat ze aangeven welke dat is. Ook kan ik de window/panel niet sluiten.
Afbeelding linkje: https://imgur.com/a/2LiIoz8
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Word 2013
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op het kruisje drukken die je rechtsbovenin ziet
Rechtermuisknop binnen de window/panel. Geen effect.
Escape op toetenbord. Geef effect.
Niks gevonden via Google hierover.
Ook staat er bij Options van Word een "Add-Ins" gedeelte. Hierin kun je zien welke Add-Ins geïnstalleerd zijn. Ik zie de Add-In voor Code Format hier niet bij staan.
Flaptop opnieuw opstarten. Geen effect.