2fa op tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• xfluffydestroy
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17-02 16:35
hey

het viel mij op dat hier nog geen topic voor was maar zou het niet handig zijn om 2 factor authenticatie toe te voegen aan t.net dit kan voordelen hebben voor bijv. de v&a omdat het moeilijker is om in andermans account te komen en ook voor de abbonees is het beter omdat in hun geval natuurlijk ook hun iban en adressgegevens zichtbaar zijn op t.net

zijn er nog meer mensen die dit handig lijkt of ben ik echt de enige die hier behoefte aan heeft

update: toch wel een topic gevonden had verkeerde zoekterm

[ Voor 6% gewijzigd door xfluffydestroy op 23-04-2018 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Graag zelfs.. of SSO via google o.i.d.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

xfluffydestroy schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:53:
hey

het viel mij op dat hier nog geen topic voor was maar zou het niet handig zijn om 2 factor authenticatie toe te voegen aan t.net dit kan voordelen hebben voor bijv. de v&a omdat het moeilijker is om in andermans account te komen en ook voor de abbonees is het beter omdat in hun geval natuurlijk ook hun iban en adressgegevens zichtbaar zijn op t.net

zijn er nog meer mensen die dit handig lijkt of ben ik echt de enige die hier behoefte aan heeft
nee niet de enige maar ook al wel vaker besproken:
https://gathering.tweaker...umId%5B%5D=39&keyword=2fa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Dit is topicnummer 300 over dit onderwerp jongens, is al vaak genoeg besproken waarbij het antwoord steeds "neen" is. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Slavy op 23-04-2018 13:57 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfluffydestroy
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17-02 16:35
ik had gezocht maar blijkbaar met de verkeerde zoekterm had namelijk gezocht onder het voledige woord dus sorry daarvoor