Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertdrenth
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-10 21:10
Ik gebruik standaard outlook.com voor mijn gezin en privé alleen werkt dit niet in combinatie met VPN.

De laatste tijd wordt dan iedere keer outlook geblokkeerd omdat zogenaamd een ander persoon probeert in te loggen en wordt alles geblockt.
Met het nadeel dat je, je wachtwoord moet herstellen wat meerdere malen door microsoft wordt afgewezen en in eens niet met de zelfde antwoorden.

Ik dacht aan een van de volgende mail domeinen:
https://mailbox.org/en/
https://www.fastmail.com

Het gaat puur voor privé gebruik en ja ik wil voor een goede dienst best betalen.
Zelf heb ik ook een mailclient op mijn synology gehad, allen vondt dit niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Huh? Als je via VPN op outlook.com wil inloggen blokkeren ze je? Dat heb ik hier niet hoor, en ik zit de hele dag over een VPN op Outlook.com (en gmail ook btw)..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
DennusB schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:43:
Huh? Als je via VPN op outlook.com wil inloggen blokkeren ze je? Dat heb ik hier niet hoor, en ik zit de hele dag over een VPN op Outlook.com (en gmail ook btw)..
Als je VPN naar het buitenland gaat, is de kans groter dat ze je blokkeren.
Overigens, mij blokkeren ze niet. ik krijg alleen een waarschuwing dat er mogelijk iemand anders op heeft ingelogd.

wellicht kan je wat meer beveiling opzetten? backup emailadressen, telefoonnummer etcetra. dat helpt in ieder geval bij het recoveren. En verlaagt misschien ook de kans dat ze je blokkeren?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertdrenth
Ik kreeg ook altijd eest de meldingen, maar nu binnen een week tot 3 keer toe alles geblokkeerd vanwege veiligheid risico's.

Waarschijnlijk is het nu zo ingesteld na een aantal meldingen dat ze de boel op slot zetten.

voorheen inderdaad ook nooit geen problemen mee gehad, alleen om een dag bezig te zijn om weer een link te krijgen voor een nieuw wachtwoord ben ik wel een beetje zat.
demonic schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:45:
[...]

Als je VPN naar het buitenland gaat, is de kans groter dat ze je blokkeren.
Overigens, mij blokkeren ze niet. ik krijg alleen een waarschuwing dat er mogelijk iemand anders op heeft ingelogd.

wellicht kan je wat meer beveiling opzetten? backup emailadressen, telefoonnummer etcetra. dat helpt in ieder geval bij het recoveren. En verlaagt misschien ook de kans dat ze je blokkeren?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zelf heb ik een eigen domein en mail bij www.transip.nl, bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Ik maak momenteel een jaar gebruik van mailbox.org. Ik kan er verder vrij weinig over zeggen dan dat het perfect werkt. Mocht je er iets om geven, deze mailhost kwam positief naar voren op het gebied van privacy en wordt regelmatig aangeraden op de /r/privacy reddit.

Protonmail schijnt op dat gebied momenteel heer en meester te zijn, maar mailbox.org gaf mij net wat meer gemakzucht qua instelmogelijkheden op o.a. mijn iPhone. Je levert dan wel weer in op het gebied van encryptie. Maar waar trek je de grens.. :+

Als je een beetje zoekt is het vrij gemakkelijk om wat coupons te vinden waarmee je extra tegoed krijgt.

edit: ik maak trouwens gebruik van mijn eigen domein via mailbox.org en het is vrij makkelijk om @mailbox.org aliassen te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Vaenir op 23-04-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertdrenth
Vaenir schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:21:
Ik maak momenteel een jaar gebruik van mailbox.org. Ik kan er verder vrij weinig over zeggen dan dat het perfect werkt. Mocht je er iets om geven, deze mailhost kwam positief naar voren op het gebied van privacy en wordt regelmatig aangeraden op de /r/privacy reddit.

Protonmail schijnt op dat gebied momenteel heer en meester te zijn, maar mailbox.org gaf mij net wat meer gemakzucht qua instelmogelijkheden op o.a. mijn iPhone. Je levert dan wel weer in op het gebied van encryptie. Maar waar trek je de grens.. :+

Als je een beetje zoekt is het vrij gemakkelijk om wat coupons te vinden waarmee je extra tegoed krijgt.

edit: ik maak trouwens gebruik van mijn eigen domein via mailbox.org en het is vrij makkelijk om @mailbox.org aliassen te maken.
Bedankt, ik denk dat ik dan voor de "Mail XXXL Package" ga dan hebben de gezinsleden ook hun eigen email account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overigens al jaren tevreden met Fastmail voor mijn eigen domein.

Gewoon 'set and forget' en tegenwoordig ook een heel aardige app voor de mobiele telefoon/tablet.

Ik gebruik overigens alleen de mail en af toe om een bestand te hosten. Met de agenda en zo heb ik geen ervaring.
Pagina: 1