Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

game pc 3000 euro inc. accessoires

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
goedendag zoals je al aan de titel kan zien ik heb van alles nodig maar in het algemeen een game pc

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen en streamen tegelijk

Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb gehoopt op een budget van zo rond de 3000 euro er is een speling van 250 euro inclusief verzendkosten

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee eigenlijk niet

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gewoon een goed systeem met ik denk zelf zo rond de 16gb ram en als het lukt een 1080 of 1080ti aangezien ik wil gaan streamen tegerlijkertijd wat ook erg belangerijk is dat ik een capturecard nodig heb een webcam een microfoon monitor toetsenbord muis en muismat ik heb inprensipe alles nog nodig

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
heb ik niet echt maar ik hou zelf wel van een beetje rgb dus bijv als toetsenbord razer ofzo

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
extra dingen zoals een led strip extra enzo

Ga je overklokken?
ik ben daar niet bekend mee maar mischien vind ik iemand die dat voor mij zou kunne doen

Wat verwacht je van ons?[i]
opties, veel opties eigenlijk ik hoop gewoon op een goede ja setup eigenlijk :)

Beste antwoord (via Verwijderd op 23-04-2018 16:52)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:04

NoTimeRemains

I know

Er is totaal geen eigen input.
Daar kan natuurlijk niemand wat mee.

Je kan zelf onderzoek doen en bijvoorbeeld dit ([BBG] High end gamesysteem mei) als startpunt gebruiken.

Bedenk je dan maar eens welke accessoires je denkt nodig te hebben, ik heb geen idee of je een 19" monitortje erbij wilt of een 45" 6K scherm.

Als je helder hebt wat je denkt nodig te hebben en wat je dan mss zou willen dan kunnen we je verder helpen, nu niet.

This is the Way.

Alle reacties

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Wat heb je zelf al gevonden? Een beetje eigen inzet is wel een must hier... zie ook andere topics...

[ Voor 56% gewijzigd door Inrage op 23-04-2018 13:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
oh ik heb zelf heel erg veel onderzoek gedaan maar heb er nog steeds niet echt veel verstand van ook met prijzen grafische kaarten aangezien die blijkbaar stijgen ofzo

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Waar is je lijstje dan?

Handleiding Pricewatch

[ Voor 51% gewijzigd door Inrage op 23-04-2018 13:29 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:04

NoTimeRemains

I know

Er is totaal geen eigen input.
Daar kan natuurlijk niemand wat mee.

Je kan zelf onderzoek doen en bijvoorbeeld dit ([BBG] High end gamesysteem mei) als startpunt gebruiken.

Bedenk je dan maar eens welke accessoires je denkt nodig te hebben, ik heb geen idee of je een 19" monitortje erbij wilt of een 45" 6K scherm.

Als je helder hebt wat je denkt nodig te hebben en wat je dan mss zou willen dan kunnen we je verder helpen, nu niet.

This is the Way.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Inmiddels gaming setup 3500,- geopend. Kan deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.