goedendag zoals je al aan de titel kan zien ik heb van alles nodig maar in het algemeen een game pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen en streamen tegelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb gehoopt op een budget van zo rond de 3000 euro er is een speling van 250 euro inclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee eigenlijk niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gewoon een goed systeem met ik denk zelf zo rond de 16gb ram en als het lukt een 1080 of 1080ti aangezien ik wil gaan streamen tegerlijkertijd wat ook erg belangerijk is dat ik een capturecard nodig heb een webcam een microfoon monitor toetsenbord muis en muismat ik heb inprensipe alles nog nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
heb ik niet echt maar ik hou zelf wel van een beetje rgb dus bijv als toetsenbord razer ofzo
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
extra dingen zoals een led strip extra enzo
Ga je overklokken?
ik ben daar niet bekend mee maar mischien vind ik iemand die dat voor mij zou kunne doen
Wat verwacht je van ons?[i]
opties, veel opties eigenlijk ik hoop gewoon op een goede ja setup eigenlijk
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen en streamen tegelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb gehoopt op een budget van zo rond de 3000 euro er is een speling van 250 euro inclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee eigenlijk niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gewoon een goed systeem met ik denk zelf zo rond de 16gb ram en als het lukt een 1080 of 1080ti aangezien ik wil gaan streamen tegerlijkertijd wat ook erg belangerijk is dat ik een capturecard nodig heb een webcam een microfoon monitor toetsenbord muis en muismat ik heb inprensipe alles nog nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
heb ik niet echt maar ik hou zelf wel van een beetje rgb dus bijv als toetsenbord razer ofzo
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
extra dingen zoals een led strip extra enzo
Ga je overklokken?
ik ben daar niet bekend mee maar mischien vind ik iemand die dat voor mij zou kunne doen
Wat verwacht je van ons?[i]
opties, veel opties eigenlijk ik hoop gewoon op een goede ja setup eigenlijk