[Frontpage] Bij nieuw nieuws een telegram/whatssapp bericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:53
Zoals de Titel het al omschrijft: Bij nieuw nieuws een telegram/whatssapp bericht.

Hiermee kun je een extra stukje service leveren voor bijvoorbeeld alleen abbo's. Het zou mijn inziens ook een stukje server ontlasting geven. Mensen gaan minder vaak kijken of er nieuw nieuws is.

Succes met het idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat zou je ook vrij simpel zelf kunnen bouwen denk ik? RSS feed pollen, en als er een nieuwe is ff een push berichtje de deur uit doen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 11:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:04

Nogne

>.<

NL_NaToR schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:10:
Zoals de Titel het al omschrijft: Bij nieuw nieuws een telegram/whatssapp bericht.

Hiermee kun je een extra stukje service leveren voor bijvoorbeeld alleen abbo's. Het zou mijn inziens ook een stukje server ontlasting geven. Mensen gaan minder vaak kijken of er nieuw nieuws is.

Succes met het idee!
Voor Telegram is dit er al: https://t.me/tweakers
(Dit is niet een dienst van Tweakers).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

DennusB schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:11:
Dat zou je ook vrij simpel zelf kunnen bouwen denk ik? RSS feed pollen, en als er een nieuwe is ff een push berichtje de deur uit doen!
Dit voelt als een klassiek XY-probleem. Er bestaat al een tweakers.net RSS feed, installeer gewoon een RSS app die je notificaties kan sturen. Waarom zouden er per se Telegram of Whatsapp berichten gestuurd moeten worden 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 13:50
Ik gebruik thuis en op werk op mijn rechter scherm Rainmeter i.c.m. Omnimo UI met alleen maar RSS widgets. Die refreshen zelf om de zoveel tijd, maar je kunt ook zelf refreshen door op de naam van de RSS feed te klikken. Zodoende heb je altijd het laatste nieuws van je favo RSS-feeds. Misschien heb je hier wat aan?

Recente screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://matr1x.nl/Rainmeter_RSS_thumb.jpg
Info over Rainmeter/Omnimo: MaTr1x in "RSS URL's gewijzigd?"

π MW finishers

Pagina: 1