Toon posts:

Duimknop in Half-Life hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik mijn duimknop gebruiken in Half-Life en zijn MOD's? Ik heb een Logitech Cordless MouseMan.

Als ik hem in het spel aan bijvoorbeeld schieten wil toewijzen dan kan ik drukken wat ik wil maar het wil niet lukken, ook niet als ik de drivers (tools) die bij de muis worden geleverd installeer.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, alleen heb ik een Wheel Mouse Optical van Logitech.

Bij Opposing Force doet ie het ook niet. Aleen bij een demootje van die add-on werkte de knop. :?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:12

Sick Nick

Drop the top!

Moet je met je mousesoftware de knop toewijzen als mouse3, die kan je wel in HL gebruiken. Want zeg nou zelf, hoe vaak druk je je scroll wieltje nou in onder windows zelf :?
Zo heb ik het iig gedaan en ik kan nu erg makkelijk reloaden met die knop.
Ik heb trouwens een cordless desktop pro met dus ook zo'n cordless mouseman :)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:39

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

als je wel je wheel knop wilt blijven gebruiken, moet je de duimknop in windows aan een key toewijzen.

Sys Specs

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
kijk eens op de logitech site, daar staan volgens mij wel speciale drivers

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 19:44
Gewoon geen Mouseware installeren, dan werkt het wel...

Verwijderd

Werkt het niet met de nieuwste patch?
Ik dacht dat ze nu ook support erin hadden gegooit voor de 4de en 5de muisknop (mouse4 en mouse5)

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 21:20 schreef Darklance het volgende:
Gewoon geen Mouseware installeren, dan werkt het wel...
Bij mij niet, ik heb een MS intelli eye en zonder drivers heb ik maar 3 knoppen, met drivers 5.

Verwijderd

Ik heb de MS optical, en ik kan gewoon mijn 5e muisknop instellen!:P
zonder xtra drivers

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Hmm...Ik ook die MS explorer mouse... hoe heb jij die knoppen erbij gezet dan?? Wat voor functies heb jij er in Windows zelf opgezet..?? Lijkt me ook wel lekker!!! Had ide mogelijkheid al helemaal afgeschreven eigenlijk... :)

Wees consequent, maar niet altijd

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-11 15:40
Ik heb ook MS explorer en heb totaal geen problemen om de 2 duimknoppen te gebruiken in HL. Heb gewoon de intellipoint drivers en software geinstaleerd staan. Ik kan ze gewoon als mouse 4 en 5 gebruiken.
Werkt super, lekker snel reloaden en weapon droppen.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 20:52 schreef Danfoss het volgende:
als je wel je wheel knop wilt blijven gebruiken, moet je de duimknop in windows aan een key toewijzen.
idd gewoon in windhoos knop aan bijv ALT toewijzen, en dan in je game ALT toewijzen aan schieten (of wat je dan ook wil) zo heb ik t ook gedaan

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Als ik een fucntie aan de duimknopw geef (bv CTRL) dan kan ik em idd als CTRL gebruiken in CS, maar dat wil ik eigenlijk niet... Ik wil extra knoppen, zoals Rusty beschrijft.
Ik heb volgens mij ook de laatste driver versie en alles (w2k) maar ik zie dus niks als ik klik. Wat voor functies heb je aan je die duimknoppen gegeven in Windows?? Ik heb ze dus op "None" staan in Intellipoint.

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1