Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
CPU
Wat is je budget?
/
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een vriend van mij wilt binnen twee weken een systeem kopen, om op 1080p de laatste games te spelen (met een 1050ti) met daarin een 1600/2600 enkel zijn de moederborden op het moment nog zo duur voor de 2600 dat het meer dan 100euro scheelt en de prestatie winst is hem geen 100 euro waard. Hierom overweegt hij om simpelweg de 1600 te pakken in combinatie met een b350 mobo. (de combinatie die ikzelf bezit)
Iemand die met hetzelfde dilemma zit, of iemand die misschien advies kan geven?
Ik zoek een?
CPU
Wat is je budget?
/
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een vriend van mij wilt binnen twee weken een systeem kopen, om op 1080p de laatste games te spelen (met een 1050ti) met daarin een 1600/2600 enkel zijn de moederborden op het moment nog zo duur voor de 2600 dat het meer dan 100euro scheelt en de prestatie winst is hem geen 100 euro waard. Hierom overweegt hij om simpelweg de 1600 te pakken in combinatie met een b350 mobo. (de combinatie die ikzelf bezit)
Iemand die met hetzelfde dilemma zit, of iemand die misschien advies kan geven?