Snelle (maar stomme) vraag over inhoudsopgave thesis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1061171

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Mijn thesis is bijna klaar. Het enige wat ik nog moet doen is mijn bijlagen scheiden van het onderzoeksrapport. Mijn bijlagen komen dus in een apart document. Mijn vraag is nu: hoe moet mijn inhoudsopgave eruitzien?

Ik heb uiteraard de standaard inhoudsopgave die als volgt uitziet:

1. Inleiding
2. Kader
3. Methodologie
4. Resultaten
5. Conclusie
Bronnenlijst
(...)

Hoe refereer ik het beste naar de bijlagen in de inhoudsopgave van mijn thesis? Ik weet het, stomme vraag. Maar ik moet mijn thesis 100% goed hebben en daar hoort een perfecte inhoudsopgave bij. Ik ben onzeker over wat de correcte manier is. Voor de rest gebruik ik de standaard Word inhoudsopgave.

Alvast bedankt.

Beste antwoord (via Anoniem: 1061171 op 22-04-2018 15:18)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Maak in de thesis een appendix met daarin het bijlagenoverzicht. Appendix komt in de inhoudsopgave hoofddocument en bevat een korte omschrijving van de diverse bijlagen (rapporten).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Als jij gewoon headers en autonummering gebruikt bin de indexen, kun je als header bijlage I gebruiken. Komt dan goed in de inhoudsopgave. Voor de rest is het invoegen van een kruisverwijzing jouw toverwoord :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Vraag het aan je begeleider hoe die het wil hebben? Dit verschilt per studie/school/persoon...

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Het zijn dus echt bijlagen, en geen appendixen? Dan zou ik zeggen: niet. Je inhoudsopgave gaat over dit document, niet over andere documenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:58
Pfsl->az

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sissors schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:35:
Het zijn dus echt bijlagen, en geen appendixen? Dan zou ik zeggen: niet. Je inhoudsopgave gaat over dit document, niet over andere documenten.
Ja, het zijn bijlagen. Mijn begeleider zei dat ik dus een apart document (met eigen inhoudsopgave) voor de bijlagen moet maken en daarnaast refereren in de inhoudsopgave in het rapport. Alleen weet ik dus niet hoe ik dat het beste moet doen. Zal ik de inhoudsopgave intact houden en de paginanummers verwijderen bij de bijlagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vraag het hem, maar een voorbeeld en leg het voor. Als 't niet goed is dan hoor je dat vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ah zo. Appendix gaat idd in het rapport, bijlagen zijn apart product met eigen inhoudsopgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The Eagle schreef op zondag 22 april 2018 @ 13:35:
Ah zo. Appendix gaat idd in het rapport, bijlagen zijn apart product met eigen inhoudsopgave.
Begrepen. Dus de bijlagen komen nog wel voor in de inhoudsopgave van de thesis, maar zonder paginanummers?
Bundin schreef op zondag 22 april 2018 @ 13:34:
Vraag het hem, maar een voorbeeld en leg het voor. Als 't niet goed is dan hoor je dat vanzelf.
Dat zou inderdaad het beste zijn, maar ik wil het per se maandag ingeleverd hebben aangezien de tijd al begint te dringen voor de zomervakantie. Dit wordt ook gelijk mijn definitieve versie waar ik maar een paar aanpassingen aan mag maken als het niet goedgekeurd wordt. Ik zit in een vrij unieke situatie wat betreft studie.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 1061171 op 22-04-2018 13:49 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Maak in de thesis een appendix met daarin het bijlagenoverzicht. Appendix komt in de inhoudsopgave hoofddocument en bevat een korte omschrijving van de diverse bijlagen (rapporten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The Eagle schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:04:
Duidelijk. Heel erg bedankt!
Pagina: 1