• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoi, kep net een 3015 Comfort gekocht, Met nummerweergave. Maar na het testen blijkt dat dus niet te doen. Dus ik een beetje rondzoeken op internet, wat blijkt nou, de KPN heeft als enige in heel Europa een ander soort type nummerweergave :(
Ik voel me dus flink genaaid.. Waarom zetten ze dat niet op de doos of de specificaties?! :?

Mijn vraag is, bestaan er misschien convertors ofzo die dat systeem kunnen omschakelen naar die van Siemens??

Of misschien bestaat er iets anders waardoor t gewoon WEL doet

zucht.. ;( het is zo'n lekker telefoontje, om m nou speciaal voor die brakke nummerweergave te gaan ruilen.. no thanks..

bedankt..

spek pc, spek hifi, last.fm

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 20:00 schreef Snoggle het volgende:
Hoi, kep net een 3015 Comfort gekocht, Met nummerweergave. Maar na het testen blijkt dat dus niet te doen. Dus ik een beetje rondzoeken op internet, wat blijkt nou, de KPN heeft als enige in heel Europa een ander soort type nummerweergave :(
Ik voel me dus flink genaaid.. Waarom zetten ze dat niet op de doos of de specificaties?! :?

Mijn vraag is, bestaan er misschien convertors ofzo die dat systeem kunnen omschakelen naar die van Siemens??

Of misschien bestaat er iets anders waardoor t gewoon WEL doet

zucht.. ;( het is zo'n lekker telefoontje, om m nou speciaal voor die brakke nummerweergave te gaan ruilen.. no thanks..

bedankt..
weet je het zeker?? ligt het er niet aan dat je nog geen abonnement hebt afgesloten met kpn voor nummerweergave???

Verwijderd

Dat zal ie wel niet gedaan hebben. Eerst aanmelden op de dienst nummerweergave, kost geloof ik 2,50 per maand.

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:25
Op zondag 15 juli 2001 20:30 schreef CheS het volgende:
Dat zal ie wel niet gedaan hebben. Eerst aanmelden op de dienst nummerweergave, kost geloof ik 2,50 per maand.
lang leve de KPN :r

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 20:39 schreef gumtree het volgende:

[..]

lang leve de KPN :r
het is een dienst en daar betaal je nou eenmaal voor. Ik heb die 2,50 er echt wel voor over om te zien wie er gebeld heeft enz :)

• YoG
  • Niet online
Yep die abo heb ik, heb je er ook 1 uit de serie 3000? en werkt dat dan wel bij jou?

Ik heb vroeger isdn gehad, misschien zijn ze vergeten iets om te schakelen ofzo?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
heb je een toestel met een duitse firmware of met een nederlandse?

die met die duitse firmware maken voor nummerweergave gebruik van het FSK-systeem (geschikt voor alle europese netwerken + bellen via de kabel).
de nederlandse versies werken met DTMF-signalering
(alleen geschikt voor KPN Telecom :( )

• YoG
  • Niet online
Aha dat wist ik dus niet, dat er ook speciale nederlandse versies in de omloop zijn.. dacht nl. dat ze allemaal dat standaard nummerweergave-type gebruikten

Ik heb m van de Mediamarkt bij de a'dam arena.. dus ik neem aan dat ie hollandse firmware heeft? Hoe kan ik dat precies checken?

bedankt voor jullie input so far.. :)

Pagina: 1