Toon posts:

Monitor of tv

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag. Ik wil in mijn vrachtwagen een tv of monitor om via een chromecast mijn mobiele telefoon te laten afspelen. Het gaat dan om tv programma's en filmpjes.

Moet ik dan een tv nemen of volstaat ook een monitor met HDMI aansluiting?

Alvast bedankt

Alle reacties

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-01 18:09
Al aan de audio gedacht?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een gemiddelde smart-TV heeft WiDi / Miracast / whatever aan boord.

Dom voorbeeld voor een vrachtwagen maar hier staat een LG OLED en zowel Android als iOS kan relatief veel direct naar dat scherm sturen.

En ja, een ChromeCast is een oplossing maar dan zal je wel een monitor met speakers moeten regelen.

Tegenvraag; welk budget hebben we het over, welke afmetingen mag/kan een device zijn, moet het op 12V/24V werken, etc? En wat heeft jouw vrachtwagen garage / leverancier / magazine als opties aangeboden?

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 21-04-2018 21:41 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• legendareN
24 volt voor vrachtauto. Maar met omvormer kan het gewoon 220/230 zijn. Dus inderdaad goede informatie om te weten.

De garage hoef je niet te vragen, dat kost klauwen vol met geld. Daar betaal je zo 1000 euro voor een oplossing.

[ Voor 33% gewijzigd door legendareN op 21-04-2018 22:38 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

legendareN schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:38:
De garage hoef je niet te vragen, dat kost klauwen vol met geld. Daar betaal je zo 1000 euro voor een oplossing.
Vragen staat vrij; kopen kan op Marktplaats (of iets dergelijks) ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• legendareN
Haha, ben zelf chauffeur. Vragen staat niet vrij. Je kan je vrachtauto vrijwel niet gratis bij je garage stallen :P

Een oplossing is wel goedkoop zodra je toch al je jaarlijkse APK/onderhoud doet, dan willen ze dit soort dingen graag 'gratis' doen. Anders kost het je sowieso geld.

[ Voor 10% gewijzigd door legendareN op 22-04-2018 00:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Audio is er gewoon . Maar als je de hele week woont in je vrachtwagen omdat je international chauffeur bent is het ook wel lekker om nieuws of een serie te kijken

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:40:
Een gemiddelde smart-TV heeft WiDi / Miracast / whatever aan boord.

Dom voorbeeld voor een vrachtwagen maar hier staat een LG OLED en zowel Android als iOS kan relatief veel direct naar dat scherm sturen.

En ja, een ChromeCast is een oplossing maar dan zal je wel een monitor met speakers moeten regelen.

Tegenvraag; welk budget hebben we het over, welke afmetingen mag/kan een device zijn, moet het op 12V/24V werken, etc? En wat heeft jouw vrachtwagen garage / leverancier / magazine als opties aangeboden?
Budget nog geen is een. Hij mag max 20 inch zijn. Kan gewoon op 220 volt. Er zit een omvormer in.
Er zijn geen opties aangeboden. Het is niet mijn vrachtwagen, maar wel de vaste wagen waar ik op rij

Verwijderd

Topicstarter
legendareN schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:38:
24 volt voor vrachtauto. Maar met omvormer kan het gewoon 220/230 zijn. Dus inderdaad goede informatie om te weten.

Nou idd gewoon 220. Heb een omvormer aan boord voor oa koffieautomaat en magnetron

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfoqra.

Move VB -> CAA

2) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.