Mijn PS4 is min of meer overleden en ben er al langere tijd niet tevreden mee. Zit er daarom aan te denken om een game pc aan te schaffen, ook omdat geen van mijn vrienden veelvuldig een PS4 gebruikt.
Grootste probleem is dat ik een complete leek ben op dit gebied, heb geen idee waar te beginnen. Enige wat ik wel weet en wat een absolute voorwaarde is, is dat ik mijn tv als monitor kan gebruiken en een controller op de pc kan aansluiten. Wil graag vanaf de bank kunnen gamen.
Qua graphics op zijn minst PS4 niveau, liefst hoger, maar ik betwijfel of dat met mijn budget gaat lukken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en netflix.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Had al het een en ander gelezen over kosten. Liefst niet meer dan 600 - 700 euro, ik hoop dat ik daar een beetje mee vooruit kom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen flauw idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee, denk ik?
Wat verwacht je van ons?
Wat de mogelijkheden zijn voor mijn budget.
Grootste probleem is dat ik een complete leek ben op dit gebied, heb geen idee waar te beginnen. Enige wat ik wel weet en wat een absolute voorwaarde is, is dat ik mijn tv als monitor kan gebruiken en een controller op de pc kan aansluiten. Wil graag vanaf de bank kunnen gamen.
Qua graphics op zijn minst PS4 niveau, liefst hoger, maar ik betwijfel of dat met mijn budget gaat lukken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en netflix.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Had al het een en ander gelezen over kosten. Liefst niet meer dan 600 - 700 euro, ik hoop dat ik daar een beetje mee vooruit kom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen flauw idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee, denk ik?
Wat verwacht je van ons?
Wat de mogelijkheden zijn voor mijn budget.