Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc gebruiken voor gamen en VR. Ik wil graag non-VR games 60+ fps draaien 1080p maar wel nog met het oog op de toekomstige games dat deze ook altijd 60 blijven draaien. Games zoals WoW, Rocket League, nieuwe MMO's Europa Universalis 4. Verder wil ik deze pc VR-ready hebben met de Oculus Rift, voor games zoals Skyrim VR en OrbusVR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€1200 voor alleen de pc zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al schermen, muis toetsenbord en boxen. Verder laat ik mijn oude pc in elkaar, omdat sommige onderdelen ondertussen al 7 jaar oud zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gb Ram, 1070 TI, 1-2TB HDD en 500GB SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de kast ruim, of makkelijk mee te werken is om alles makkelijk in elkaar te zetten en geen gedoe met kabels te hebben.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb erg weinig verstand van of het allemaal bij elkaar past/aangesloten kan worden. Met name de moederborden. Dus advies voor of het allemaal op elkaar past zou perfect zijn. Verder zouden tips voor een goede kast erg fijn zijn en advies over het wattage op de PSU.
Ik wil deze pc gebruiken voor gamen en VR. Ik wil graag non-VR games 60+ fps draaien 1080p maar wel nog met het oog op de toekomstige games dat deze ook altijd 60 blijven draaien. Games zoals WoW, Rocket League, nieuwe MMO's Europa Universalis 4. Verder wil ik deze pc VR-ready hebben met de Oculus Rift, voor games zoals Skyrim VR en OrbusVR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€1200 voor alleen de pc zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al schermen, muis toetsenbord en boxen. Verder laat ik mijn oude pc in elkaar, omdat sommige onderdelen ondertussen al 7 jaar oud zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gb Ram, 1070 TI, 1-2TB HDD en 500GB SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de kast ruim, of makkelijk mee te werken is om alles makkelijk in elkaar te zetten en geen gedoe met kabels te hebben.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb erg weinig verstand van of het allemaal bij elkaar past/aangesloten kan worden. Met name de moederborden. Dus advies voor of het allemaal op elkaar past zou perfect zijn. Verder zouden tips voor een goede kast erg fijn zijn en advies over het wattage op de PSU.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 167,65 | € 167,65 |
1 | Gigabyte B360 HD3 (rev 1.0) | € 88,50 | € 88,50 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 512,50 | € 512,50 |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 57,50 | € 57,50 |
1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 84,91 | € 84,91 |
1 | Arctic Freezer 33 | € 23,99 | € 23,99 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 172,90 | € 172,90 |
1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 118,60 | € 118,60 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.291,55 |
[ Voor 55% gewijzigd door Spicious op 22-04-2018 13:08 . Reden: Nieuw Moederbord, Nieuwe SSD & Nieuw RAM toegevoegd. Nieuwe Kast + CPU Fan ]