Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
laat maar ik reageer gewoon helemaal niet meer. loop me er alleen maar over te irriteren over dat hele mod systeem heb zelfs nog 150 mod punten in m'n broekzak zitten
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Heb ik ook soms last van. Vertel ik gewoon een heel informatief berichtje, krijg ik ineens een "-1" waardering.
Voor de duidelijkheid, het gaat over het T.net reactiesysteem.
Putting the bit in Biton since 1997
Ik ben het met bamibal eens er is een clubje en die modden zomaar alles omlaag (heb het vandaag ook al vaak zat meegemaakt.
Dit is een mod van mij????:
Dit is een mod van mij????:
Beoordelingen: +1, +1: Behulpzaam, 0: Behulpzaam, 0: Grappig, +1: Inzichtvol, -0.80: Overgewaardeerd, +0.67: Interessant, +0.57: Inzichtvol, -0.50: Overgewaardeerd, -0.41: Overgewaardeerd, -0.37: Overgewaardeerd, -0.32: Overgewaardeerd, -0.28: Overgewaardeerd, -0.25: Overgewaardeerd, -0.22: Flamebait, -0.18: Overbodig, Totaal: 0.91 / 16x
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Mag ik alsjeblieft je nick op t.net weten? Dan kan ik er wat aan doen, erop letten, anders voel ik me hier zo machteloos. Ik zie wel iemand met de nick bami? Is dat 'em?Op zondag 15 juli 2001 19:47 schreef Bamibal het volgende:
iemand loopt me steeds omlaag te modden
ik word hier een beetje pissig van
elke keer als ik eens reageer (1x in de maand ofzo) staat dat ding gelijk op -1
slaat werkelijk nergens op. wil wel eens weten wie dat doet dan geef ik em een ram voor ze harses![]()
Tja, aan slechte moddereters geen gebrek op t.net. Omdat het modderatiesysteem ook niet perfect is, is er hier een special subforumOp zondag 15 juli 2001 20:03 schreef p_m het volgende:
Heb ik ook soms last van. Vertel ik gewoon een heel informatief berichtje, krijg ik ineens een "-1" waardering.
Tjonge, dat is meestal het gevolg van iets dat op +4 staat, dat op -1 hoort en dat hier wordt aangegeven-0.50: Overgewaardeerd, -0.41: Overgewaardeerd, -0.37: Overgewaardeerd, -0.32: Overgewaardeerd, -0.28: Overgewaardeerd, -0.25: Overgewaardeerd, -0.22: Flamebait, -0.18: Overbodig
Maar inderdaad, het is duidelijk vakantie, paar mensjes zijn al dan niet selectief omlaag aan het modereren.
Edit: Oh ja, van alles hierboven graag:
Op zondag 15 juli 2001 19:47 schreef wildhagen het volgende:
URL?
He snail je kent me al langer als vandaag je denkt toch niet dat ik een -1 (troll/flame) reactie neer zal zetten???Tjonge, dat is meestal het gevolg van iets dat op +4 staat, dat op -1 hoort en dat hier wordt aangegeven
PS hij stond op 3 niet 4
Beste Bamibal (in alle andere gevallen zou dit een flame van jewelste zijn
),
ik ben bang dat er op het ogenblik weinig aan je problemen gedaan kan worden. Op dit moment is het namelijk, zelfs voor de administratots, slechts via een enorme omweg mogelijk om te zien of en wie jou telkens structureel onterecht omlaag modereert. Dat is jammer en misschien komt daar spoedig verandering in.
Ik zou het jammer vinden, als je door deze voorvallen helemaal niet meer zou reageren en ik adviseer dan ook om elke keer als jou in jouw ogen onrecht aangedaan wordt, dat hier te komen melden. Daar zijn we voor.
ik ben bang dat er op het ogenblik weinig aan je problemen gedaan kan worden. Op dit moment is het namelijk, zelfs voor de administratots, slechts via een enorme omweg mogelijk om te zien of en wie jou telkens structureel onterecht omlaag modereert. Dat is jammer en misschien komt daar spoedig verandering in.
Ik zou het jammer vinden, als je door deze voorvallen helemaal niet meer zou reageren en ik adviseer dan ook om elke keer als jou in jouw ogen onrecht aangedaan wordt, dat hier te komen melden. Daar zijn we voor.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Euh.. huh, waar gaat dit nou weer over..Op zondag 15 juli 2001 20:19 schreef wauskes het volgende:
[..]
He snail je kent me al langer als vandaag je denkt toch niet dat ik een -1 (troll/flame) reactie neer zal zetten???
Oh zo bedoel je
Aha, daar ging het om. Volgens mij staat 'ie anders zo wel aardig op 1PS hij stond op 3 niet 4
AmenOp zondag 15 juli 2001 21:32 schreef Thor-korenwolf een stukje waar je "amen" op kunt zeggen.
En inderdaad: MoLiCeFoRcE ReAdY FoR AcTiOn
Hmm ik wilde alleen maar duidelijk maken dat ik hier al langer kom (wil niet arrogant doen ofzoOp zondag 15 juli 2001 21:49 schreef tha_snail het volgende:
Euh.. huh, waar gaat dit nou weer over..![]()
hmm ok nu ben ik de draad kwijtOh zo bedoel jeIk dacht al, wauskes die geen reacties naar -1 modereert, nou snap ik het ff niet meer
Nee hoor, jij post geen reacties van het -1-kaliber, ik ken je langer dan vandaag
Vind ik ook niet erg dat ie op 1 staat maar veel overbodigjes en zelfs een -1 flame? dat snap ik nog net niet.Aha, daar ging het om. Volgens mij staat 'ie anders zo wel aardig op 1Thanks voor de url.
Hmm ben atheistAmen
Geregistreerd op: 01 juni 2001Op zondag 15 juli 2001 22:32 schreef wauskes het volgende:
Hmm ik wilde alleen maar duidelijk maken dat ik hier al langer kom (wil niet arrogant doen ofzo)
Ik neem aan dat je al een stuk langer rondloopt op Tweakers.net en GoT, jep, je komt hier al langer
Hm over welke thread hebben we het nouhmm ok nu ben ik de draad kwijt
Nee, dat gaat mij ook ietsie te ver, het voegt namelijk wel wat toe aan de discussie, en dus is het minimaal een +1 waard.Vind ik ook niet erg dat ie op 1 staat maar veel overbodigjes en zelfs een -1 flame? dat snap ik nog net niet.
Hmm, hier hebben ze nog geen smiley voor uitgevonden. Combo vanHmm ben atheist

Hmm ik was eerst in april geregt maar dat was niet helemaal goed afgelopen door BCOp zondag 15 juli 2001 22:49 schreef tha_snail het volgende:
Ik neem aan dat je al een stuk langer rondloopt op Tweakers.net en GoT, jep, je komt hier al langerMaar dat wist ik al
Maar voor atheist had je zo'n rood dingetje met een pijl vormig staartje
Pagina: 1