Videokaart voor K6-2 500??

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik zit hier nu 'nog' met 2 videokaarten namelijk een Viper 330 en een Voodoo2 :(

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe videokaart (vooral voor Games en Windows), wat is nou een goede videokaart voor weinig centen (ong. 250 gulden)??

Ik zat te denken aan 3dfx kaartjes. Wie heeft er ervaring met Voodoo3's??

Whatever.

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb zelf een V3-2000 PCI :-( in een celly 500 zitten en heb er weinig problemen mee, koop er meteen een 486 koelertje bij en schroef die op de heatsink kun je v3 makkelijk opvoeren heb hem zelf nu op 175 lopen ipv 143 Mhz, ik vind hem alleen in Quake3 een beetje tegen vallen. (lage frame rate, met sommige levels)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
bij http://www.kieskeurig.nl staan de meeste kaarten op een rij. Kan je ff kijken naar de ervaringen van andere bezoekers

Verwijderd

Ik zou ook zo'n voodoo3 kopen als ik jou was want die drivers zijn heel goed voor 3dnow vooral in q3. Want met de 3dfx drivers is amd k6-2 500 sneller dan een celeron 500 in quake3, alleen met wicked3d </html><a href="http:\\wicked3d.com">van wicked 3d</a> is de celeron wel sneller (bij mij dan)in quake3.

Verwijderd

Ik heb een Creative annihilator Pro 32mb ddr op de p2-500. Loopt goed/probleemloos met de 5.14 driver.

Gr

Verwijderd

Ik raad geen tnt, tnt2 of GeForce aan, dat draait heel slecht met een k6-2. Ik adviseer een voodoo 3, dat is de beste oplossing voor een k6-2. Ik had zelf een tnt2 op een k6-2 333@350 (jaja, bruut overgeklokt) en mijn voodoo 2 deed het nog sneller!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 17:32

4POX

Everybody is wired

Ik heb een geforce DDR gebruikt met mijn s7 450 en UT draaide zwaar bagger... Nu heb ik een viper2 en daar draait UT wel goed mee... Meer spelllen heb ik niet getest... En nog een klein detail... Bepaalde sockt 7 moederborden kunnen het energie verbruik van een geforce niet aan.. Ik heb nog steeds een blaar van die voedingstabilistor

AKA Rinkel weblog

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
voodoo 3, je kan een tnt2 proberen maar dat is een gok of je hem stabiel krijgt

Verwijderd

Matrox G400.

Loopt ook als een speer.
Heb hem zelf een tijdje in mijn systeem gehad, en ziet er allemaal gelikt uit op die 500MHz.

Ben toch (eigenwijs als ik ben) overgestapt op de V3-3000.

V3 is sneller, dat wel, beeldkwaliteit van de Matrox is helaas niet te evenaren.
Ligt er dus maar net aan wat je wilt: mooi beeld of snel beeld.
Pagina: 1