LG 55 inch C8 OLED kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanheikoop
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-05-2020
55c8 voor 1700 euro inclusief cashback. Doen of nog even wachten? Prijs zal denk niet snel zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rastapopoulozz
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-08-2022
Johanheikoop schreef op donderdag 19 april 2018 @ 23:21:
55c8 voor 1700 euro inclusief cashback. Doen of nog even wachten? Prijs zal denk niet snel zakken?
Zou het niet doen. Of althans, wat rechtvaardigt volgens jou dan het nog altijd flinke prijsverschil met de 55C7 om deze overweging te maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Rastapopoulozz op 20-04-2018 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanheikoop
Rastapopoulozz schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 00:52:
[...]

Zou het niet doen. Of althans, wat rechtvaardigt volgens jou dan het nog altijd flinke prijsverschil met de 55C7 om deze overweging te maken?
De hdr game mode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:44
Met de HDR Game Mode op de C7 is in mijn ogen niets mis. Enige waar je op moet letten is om Dynamic Contrast op Medium te zetten en dan popt er genoeg van het scherm. Ik wordt nog net zo verblind als ik recht in de zon kijk als toen ik op een KS8000 speelde. Inkoppertje: als je die 4 a 500 euro makkelijk kunt missen lekker voor die C8 gaan, anders "gewoon" de C7.

[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 20-04-2018 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Johanheikoop schreef op donderdag 19 april 2018 @ 23:21:
Deze vraag uit [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 afgesplitst naar een eigen topic. Het is sowieso een onzinnige glazen-bol-voorspellings-post en daarnaast trek je dat topic hiermee off-topic. Tevens had je een vraag met gelijke strekking in Johanheikoop in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" gepost; dit is ook niet de bedoeling. Dit is dus je waarschuwing aangezien we het verder zero-tolerance is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Snap de vraag niet; je hebt enkele bijdragen geleverd in de prijsdiscussie-topics (dus je weet vrij goed wat stijgingen/dalingen de laatste tijd hebben gedaan) en nu krijgen we een simpele, niet-onderbouwde vraag of de prijs goed is.

Geen idee; als je een WW-uitkering hebt, zou ik wachten tot de TV 1000 Euro is maar als je elke maand 10K netto binnenhaalt, koop gewoon wat je leuk vindt?

En "HDR Game Mode" zit ook op de vorige modellen; heb hier een E7 staan die gewoon met mijn Xbox One X op 4K HDR weergeeft in Forza Motorsport 7 en binnenkort State of Decay 2. Dus als je wil "beschrijven" waarom je exact de C8 wil en wat er anders is tussen HDR Gaming op de 7 en 8 serie, hoor ik het graag.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Johanheikoop Met de zeer snel dalende prijzen van de C8 is er weinig reden om nog voor een C7 te gaan. Aangezien je bekend bent met de prijzen in het prijzentopic, is het nu dus gewoon een kwestie van afvinken of je het verschil tussen beide apparaten zult merken met jouw gebruik en of dat het prijsverschil waard is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanheikoop
Bedankt! De Hdr game mode van de c8 is 2x zo helder

[ Voor 5% gewijzigd door Johanheikoop op 21-04-2018 16:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-06 01:10

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Het punt met wachten is dat je altijd wel kan blijven wachten. De prijzen zakken steeds een beetje en op het dieptepunt (x maanden na nieuw toestel) is de aankondiging van wederom een ander type er.

Dat zeggende, het volgende type heeft naar alle waarschijnlijkheid wel HDMI 2.1, wat als je een goede huidige TV hebt misschien samen met de steeds maar dalende prijzen wel het wachten de moeite waard maakt.
Johanheikoop schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 16:15:
Helderheid is wel het laatste waar ik met mijn C7 over klaag, geloof dat de OLEDs op 17% staan.
HDR is fel zat om ietsje met de ogen te knijpen.

[ Voor 62% gewijzigd door |sWORDs| op 21-04-2018 16:35 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Johanheikoop schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 16:15:
Oke... Bewijs???

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 939809

Hier staat het Oled lampje zelfs in een hele lichte kamer op 20 op de C7. S'avonds gaat ie gerust naar 16 of 15 dus idd niets te klagen over de helderheid. Echter in HDR Game Mode is het wellicht een ander verhaal mede door de BFI( Black Frame Insertion) die er dan inspringt. Dat is dan ook de enige feature die er imho uitspringt op de C8 tov de C7.
Pagina: 1