ik ha morgen een nieuwe moederbord kopen voor mijn ook nieuwe dondervogel 1400 mhz met ayhja core,
ik had in de eerste instantie een msi k7t turbo special edition gewild maar die is er pas vrijdag a.s. en ik wil NU computeren dus koop ik gewoon een ander moederbord,
welke raden jullie mij aan?
ik wil de 1400 ook nog zwaar overlokken dus...
ik heb de search al gebruikt en er zijn inderdaad duizenden topics maar ik word en niet veel wijzer an wel een beetje van welke merken goed zijn enz..
maar ik heb liever up-to-date informatie van de mede-tweaker
alvas bedankt voor de reacties ik zal aan jullie denken als ik met jullie advies norrod,funprice of opdate binnenstap
ohja ik heb een budget can ongeveer 400~500,- en ik wil sdram erin proppen
ik heb tevens een thermaltake superorb aangeschaft om het dondervogeltje lekker te koelen
__mr_niceguy__
ik had in de eerste instantie een msi k7t turbo special edition gewild maar die is er pas vrijdag a.s. en ik wil NU computeren dus koop ik gewoon een ander moederbord,
welke raden jullie mij aan?
ik wil de 1400 ook nog zwaar overlokken dus...
ik heb de search al gebruikt en er zijn inderdaad duizenden topics maar ik word en niet veel wijzer an wel een beetje van welke merken goed zijn enz..
maar ik heb liever up-to-date informatie van de mede-tweaker
alvas bedankt voor de reacties ik zal aan jullie denken als ik met jullie advies norrod,funprice of opdate binnenstap
ohja ik heb een budget can ongeveer 400~500,- en ik wil sdram erin proppen
ik heb tevens een thermaltake superorb aangeschaft om het dondervogeltje lekker te koelen
__mr_niceguy__