Motorola heeft vijf nieuwe smartphones in zijn G- en E-budgetlijnen aangekondigd. Het gaat om de G6, G6 Plus en G6 Play en om de E5 en E5 Plus. De G6 en G6 Plus hebben beide twee camera's aan de achterkant. De vijf nieuwe Moto-modellen hebben Qualcomm Snapdragon-processors en draaien Android 8.0 Oreo. De Moto G6 Play heeft mindere specificaties dan de G6 en G6 Plus wat betreft schermresolutie, die is 1440x720 pixels in plaats van 2160x1080 pixels, en de processor, dat is de Snapdragon 427 in plaats van de 450 of 630. Daarnaast is er een enkele camera aan de achterkant aanwezig en heeft de frontcamera geen 8 megapixel- maar een 5-megapixelresolutie. Wel is er een vingerafdrukscanner en is er via de micro-usb-aansluiting ondersteuning voor snelladen.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Prima dual sim toestel maar helaas zonder werkend compas 5GHz WiFi en infrarood wat Ik wel had op mijn oude samsung galaxy s4,telefoon is zonder hoes slecht vast te houden , wat Ik wel prettig vind is dual sim , lange accuduur , dual Whatsapp gaat prima via app kloner parallel spaces..
5 dagen in bezit nu
5 dagen in bezit nu
[ Voor 11% gewijzigd door (KBX) Harkanoid op 23-08-2018 06:36 ]
Ik heb hem nu 2 maand in bezit.
Moet zeggen dat hij bij mij een beetje start met haperen.
WA en FB hangen soms, als ik een andere willekeurige app start lijkt het of de telefoon 2 a 3 seconden hangt.
Verder is het echter een prima toestel
Kwam hiervoor van xperia z ultra
Moet zeggen dat hij bij mij een beetje start met haperen.
WA en FB hangen soms, als ik een andere willekeurige app start lijkt het of de telefoon 2 a 3 seconden hangt.
Verder is het echter een prima toestel
Kwam hiervoor van xperia z ultra
who put a "stop payment" on my reality check
Ik was erg blij met deze telefoon, het was in alle opzichten precies het toestel dat ik nodig had. Ik merk nu echter dat hij heel licht gebogen is, terwijl er niks geks is gebeurd. Dit moet dus komen door normaal dagelijks gebruik waarbij ik hem in mijn broekzak mee neem. Ik had erg lang met dit toestel willen doen, dus dan is dit wel heel jammer.
Die buiging heh ik nog niet meegemaakt.jobtalle schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:35:
Ik was erg blij met deze telefoon, het was in alle opzichten precies het toestel dat ik nodig had. Ik merk nu echter dat hij heel licht gebogen is, terwijl er niks geks is gebeurd. Dit moet dus komen door normaal dagelijks gebruik waarbij ik hem in mijn broekzak mee neem. Ik had erg lang met dit toestel willen doen, dus dan is dit wel heel jammer.
Jammer om te horen.
Tot nu toe ben ik best blij met het toestel.
Alleen 3 dagen geleden de update gehad met beveiligingsupdates tot januari. Ik moet zeggen dat hij steeds langzamer word.
In juni ga ik voor de G7 of G7 plus, dan gaat deze telefoon naar mams.
Ik ben nog wel benieuwd naar wat de pie update gaat brengen.
who put a "stop payment" on my reality check
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels, prijzen: [Motorola Moto G6 Play] Levertijden & Prijzen
- Accesoires: [Motorola Moto G6 Play] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels, prijzen: [Motorola Moto G6 Play] Levertijden & Prijzen
- Accesoires: [Motorola Moto G6 Play] Accessoires