nino_070 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:45:
[...]
ik vind het ergens trouwens wel sneu dat volwassenen kerels stennis schoppen op een forum en vervolgens hun account verwijderen omdat de gemoederen hoog oplopen in een discussie over processoren. Kom op zeg, get over it. De een is het met je eens, de ander oneens. Van beide kanten, qua fanatisme en verdraagzaamheid lijkt het wel op het Ado stadion als ik die discussie zo teruglees.
Wattes?! ik wil m'n account verwijderd hebben omdat
- Ik tijd heb gestoken in het modereren van de community aangezien de moderators daar blijkbaar te tof voor zijn, maar toen ik dat heb toegegeven werd ik meteen bestraft want dat was misbruik
(en nu kan ik dus niet meer proberen mee te helpen de comment secties netjes te houden, wat me mateloos irriteert)
- De moderators zal het aan de kringspier oxyderen wat er allemaal gebeurd in de reacties op artikelen, als er maar vooral veel kliks (lees: ad views) zijn

- Als je een van de issues van tweakers probeert aan te kaarten krijg je een waarschuwing aan je account gehangen of erger.
Ik vind het erg sneu dat een community zo afzakt naar een slap aftreksel van zichzelf, en dat dat nog verdedigd word door het moderatie team ook, nog even en het niveau ligt hier (in de reacties dan, forum valt gelukkig nog mee) lager dan nu.nl....
Geen flauw idee waar jij het verder over hebt, wat zal mij het (met alle respect etc) boeien wie welke processor leuk vind??...
---
Ontopic:
Snap ook niet waarom er zo vaak terug gegrepen word naar dat dit niet zomaar kan vanwege hacks of scams, hoe moeilijk is het om te checken wanneer ik vanaf welk ip ingelogd ben voor de reacties in dit thread? wanneer ik een bericht heb verstuurd/ontvangen? en of ik advertenties heb? het geheel past allemaal bij elkaar (oftewel ik ben niet met rare zaakjes bezig en dat kunnen ze makkelijk zien) en het is niet raar om te verwachten dat ik in m'n account een optie heb deze te verwijderen zonder een id kaart kopie te overhandigen waar ze geen ene reet mee kunnen behalve de niet afgeschermde info doorverkopen, en dit hele gezever hoeft echt niet alweer ruim 4 maanden te duren.
Als het puntje bij het paaltje komt dan is gewoon duidelijk dat Tweakers zich al maanden achter de persgroep verschuild, die met een leuk team advocaten een leuke manier heeft gevonden om de wet te volgen en toch de vinger aan gebruikers te kunnen geven.
Uiteindelijk is het heel simpel, ik heb niets te
verbergen, ik wil gewoon
niet meer geassocieerd worden met de beerput die Tweakers is geworden, dat is natuurlijk een beetje pijnlijk voor Tweakers, dus claimen ze allerlei onzin om m'n posts te zouden 'moeten' behouden, want geven ze 1x toe dan is het hek van de dam en zullen velen zich willen laten 'uitschrijven'?
Ik wacht weer even af, hopend dat Tweakers uiteindelijk nog het juiste ding zal doen (een verwijder optie inbouwen..) maar die verzekering is nog steeds een optie als er niets veranderd. (reden dat ik daar momenteel niet op door duw is omdat ze dan OOK persoonsgegevens van me ontvangen, dus beetje een mes wat aan 2 kanten snijd)
[
Voor 2% gewijzigd door
Verwijderd op 14-08-2018 15:14
. Reden: kleine toevoeging (zie 'small' text) ]