Pagina 1:
Wat betreft alle benchmarks, ik geloof niet dat die kloppen. Ik heb het idee dat alleen de Pinnacle Ridge benchmarks "goed" zijn gegaan, maar de rest lijkt al allemaal een half jaar oud en toen waren ze al niet goed naast dat ze heel karig zijn, vooral ook de game tests.
Dat klopt niet voor de APU's, die zijn nog op de eerste generatie gebaseerd.De processors zijn te herkennen aan het typenummer dat met een 2 begint, waar de vorige Ryzen-generatie, met Zen-cores, met een 1 begint.
Het eigenlijke chipset zit in de CPU, de X470 is niet meer dan een controllerhub en dan ook niks over XFR te zeggen. AMD laat het softwarematig alleen niet toe in de oudere moederborden, zodat er een reden is om een nieuw moederbord te verkopen en ook omdat ongetwijfeld niet alle moederborden geschikt zijn door het hogere stroomverbruik.Die chipset kan namelijk net iets meer prestaties halen uit de xfr-functionaliteit, de extra turbo dus.
Wat betreft alle benchmarks, ik geloof niet dat die kloppen. Ik heb het idee dat alleen de Pinnacle Ridge benchmarks "goed" zijn gegaan, maar de rest lijkt al allemaal een half jaar oud en toen waren ze al niet goed naast dat ze heel karig zijn, vooral ook de game tests.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic