Stille omvormer 230v -> 24vdc (100-150w)???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels een beetje radeloos met het zoeken van een juiste voeding. Ik heb er inmiddels twee gekocht, waarvan er één een ventilator heeft die zo hard draait alsof er een turbine in je kamer staat en de andere een zeer hoge pieptoon alsof er een granaat naast je is gevallen... kortom beide storen enorm.

Turbine:
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/fvL7mn/1.jpg

Hoge pieptoon:
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/mY6Kz7/2.jpg

Wellicht dat jullie hier wat meer ervaring hebben en wel een geschikte stille kunnen aanraden.

Het is overigens voor het voeden van 3x 120cm led balkjes + TC420.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Treed die pieptoon altijd op, of alleen bij belasting? En in geval van het laatste, heb je met andere belasting getest (om uit te sluiten of de led balkjes storing veroorzaken)?

Ik heb meerdere van dat soort fanloze chinese PSU's (12v, 20A/250W), dusver geen problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 23:50:
Treed die pieptoon altijd op, of alleen bij belasting? En in geval van het laatste, heb je met andere belasting getest (om uit te sluiten of de led balkjes storing veroorzaken)?

Ik heb meerdere van dat soort fanloze chinese PSU's (12v, 20A/250W), dusver geen problemen. :)
Dat heb ik inderdaad getest. De toon is welliswaar iets anders kwa Hz, maar blijft hoorbaar. Wellicht een foute unit te pakken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:46

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Als 19.5v ook goed is raad ik je een voeding aan van een HP mobile workstation. Die is 230watt bij 19.5v

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 07:57
Als het DIN-rail mounted mag gewoon een Weidmueller of Phoenix Contact industriele 24VDC voeding kopen, zo duur zijn die dingen nu ook weer niet voor de 120W varianten.

Edit: Hmm, ze zijn "iets" duurder als je ze zelf moet kopen als dat ik dacht.

[ Voor 19% gewijzigd door MewBie op 20-04-2018 10:40 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*