Werkagenda op prive telefoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een iphone 5s als werktelefoon waar ik via de agenda ingelogd ben met mijn apple ID en zo mijn werkagenda bij hou

Is het mogelijk om deze agenda op mijn prive telefoon iphone5 te krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59
Op dezelfde manier waarop je het op je iPhone 5s van het werk hebt gedaan. Waarschijnlijk gewoon een account toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn 5s ben ik middels apple id ingelogd en op mijn 7 heb ik een google account agenda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat moet je niet hier vragen maar aan ICT op werk.

Mogelijk zijn er device policies die verbieden dat je zomaar "elk device" met werk mag koppelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Reptile209

- gers -

Wat @MAX3400 zegt idd. Het gebeurt vaak genoeg dat er in uitnodigingen allerlei potentieel vertrouwelijke zaken (zowel tekst als deelnemers als bijlagen) staan. Die wil je als werkgever niet zomaar ongecontroleerd op allerlei privé apparaten hebben rondslingeren.
En dan zeg je misschien: ik kan het toch ook doorsturen naar mezelf? Dan heb je er vast de IT policy en de geheimhoudingsclausule in je contract even op nageslagen, toch? ;)

Maw: vraag aan IT of er een bestaand systeem voor is, en anders mag/kan het vast met reden niet...

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 15:28 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Is dit niet 1 van de redenen dat je een werktelefoon hebt?
Verder ben ik het met bovenstaande reacties eens.
Pagina: 1