Mijn vraag
Ik heb vandaag mijn nieuwe onderdelen geïnstalleerd.
Echter als de pc opstart lichten mijn toetsenbord en muis eventjes op om vervolgens uit te vallen en geen enkele respons te geven.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb een AMD ryzen 5 1600 met een gigabyte AB350-gaming 3, het geheugen is 16 gig gskill 3200mhz.
Het besturingssysteem is Windows 7 home premium.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als de pc opstart en open de bios dan werken zowel muis als toetsenbord zoals het hoort.
Eenmaal in Windows krijg ik geen respons.
Ook krijg ik na een tijdje de melding dat mijn processor ontworpen is voor de laatste versie van Windows.
En omdat mijn processor deze Windows versie niet ondersteund kunnen belangrijke beveiligingsupdates niet worden geïnstalleerd.
Zit even met de handen in de haren wat ik nu moet doen!
Kan iemand mij verder helpen?
Ik heb vandaag mijn nieuwe onderdelen geïnstalleerd.
Echter als de pc opstart lichten mijn toetsenbord en muis eventjes op om vervolgens uit te vallen en geen enkele respons te geven.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb een AMD ryzen 5 1600 met een gigabyte AB350-gaming 3, het geheugen is 16 gig gskill 3200mhz.
Het besturingssysteem is Windows 7 home premium.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als de pc opstart en open de bios dan werken zowel muis als toetsenbord zoals het hoort.
Eenmaal in Windows krijg ik geen respons.
Ook krijg ik na een tijdje de melding dat mijn processor ontworpen is voor de laatste versie van Windows.
En omdat mijn processor deze Windows versie niet ondersteund kunnen belangrijke beveiligingsupdates niet worden geïnstalleerd.
Zit even met de handen in de haren wat ik nu moet doen!
Kan iemand mij verder helpen?