Toon posts:

Fysieke winkel hardware game PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een adres, voorkeur Den Haag of Rotterdam, waar ik met mijn zoon naar toe kan voor advies en koop van een toetsenbord (mechanisch) en muis.

Shortlist: Corsair vengeance K95, Logitech G910, ...

Mijn zoon speelt op een PC, Intel Core i5-7500 3,4GHz, AMD Radeon RX 470 4GB, 275GB SSD Crucial MX300, Crucial Ballistix 8GB DDR4-2400.

Hij speelt vooral FPS.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2018 14:41 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 19-04-2018 14:55)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een mechanisch toetsenbord is enorm wennen; bereid je zoon erop voor dat de eerste paar 100 kills waarschijnlijk niet vloeiend gaan.

Geen idee waar hij zit in huis maar ze maken ook flink herrie die bordjes; allicht even lezen/kijken naar MX Brown switches. Die zijn het stilste en hebben de minste kracht nodig.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:46
Wat heb je zelf al gevonden qua winkels? Google even op stad en computer winkel o.i.d.

Strava & Untappd - Do not combine!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16:57
Advies kan je ook op internet vinden, zoals hier op Tweakers.
https://gathering.tweaker...rd=mechanisch+toetsenbord
Ik dacht dat er ook een 'Het grote mechanische toetsenborden topic' was, maar die kan ik niet vinden.
Sowieso kan je bij MediaMarkt vaak uitgestalde toetsenborden uitproberen.

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, dank je. Gedaan uiteraard. Maar niet zo een goed gevoel qua expertise bij mediamarkt en gameshop. Veel online gevonden maar voor een goede set en voor het gevoel van toetsenbord en muis op zoek naar een plek met gamers (experts) zelf. Als die er zijn?

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:41
Ik denk niet dat er veel winkels zijn die nog veel (mechanische) toetsenborden en goede muizen uitgestald hebben staan. Voor je locatie kun je eens kijken naar Informatique. Mooi tussen Rotterdam en Den Haag in.

Alternate is ook nog een aardige shop (onder Rotterdam), maar hebben tegenwoordig meer BBQ's in de showroom staan dan PC hardware.

Verwijderd

Topicstarter
tnx! ga dan daar maar even kijken. Mijn zoon is een echte gamer (in wording) en heeft veel passie voor het gamen en is zijn setje telkens verder aan het aanpassen. Aan mij heeft hij niets wat betreft PC gamen. Dus voordat we vele euri gaan besteden graag de extra info of het wel noodzakelijk is.

Acties:
  • Beste antwoord

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een mechanisch toetsenbord is enorm wennen; bereid je zoon erop voor dat de eerste paar 100 kills waarschijnlijk niet vloeiend gaan.

Geen idee waar hij zit in huis maar ze maken ook flink herrie die bordjes; allicht even lezen/kijken naar MX Brown switches. Die zijn het stilste en hebben de minste kracht nodig.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
+1 voor Informatique. Goed bereikbaar, gratis parkeren en altijd plek, vaak (niet altijd!) 's avonds open, aankopen in de winkel kunnen aan je account gekoppeld worden zodat je facturen centraal hebt.
Pagina: 1