Voor het eerst een"progammatje" maken zonder enige ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik loop stage bij een bedrijf en ben daar bezig met naamkaartjes nu heb ik ze af en bedenk ik mij als ik hier weg ben gaat niemand dit ooit meer doen nu ik dacht misschien is het wel handig als ik iets maak waardoor ik alleen de juiste naam van een persoon hoef in te vullen en dan de rest wordt gedaan dus dat ik een template heb en tekst precies op een lijn zou komen nu ben ik een handig met computers maar heb nog nooit zo iets gedaan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
geen idee hoe of wat

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb het proberen te googlen maar geen idee hoe zo iets heet met welk progamma ik zou moeten werken
alles hulp is welkom alvast bedankt ;)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Maak een template in Word met invoervelden?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:27
CodeCaster schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:55:
Maak een template in Word met invoervelden?
Zelfde gedachte. Dit is geen gat in de markt ofzo om een nieuw programmaatje voor te schrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee wil het ook niet uit geven maar er werken nogal veel onhandige mensen waar ik stage loop ik hoopte een goed afscheids cadeau te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, concrete programmeervragen zijn hier van harte welkom. Als je echter verwacht dat we je hier gaan leren programmeren dan heb je 't mis :*
Zie ook: scriptrequest, Kan iemand even...? en Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! ;)

Verder zou 't fijn zijn als je bij 't openen van een topic onze Quickstart hanteert; dat voorkomt slotjes en / of frustratie ;)

offtopic:
Ze hebben je op school ook vast geleerd om met interpunctie (je weet wel, komma's en punten) en hoofdletters te schrijven ;) Let daar een beetje op.

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 19-04-2018 14:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.