Zomerschoenen, inspiratie?

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-12 20:51

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik moet nieuwe schoenen! Ik ben groot fan van:

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/3cE-IICXwKo/maxresdefault.jpg

Maar dezen zijn sinds 2014 niet meer te krijgen en zelfs op Ebay niet in mijn maat 46-47. Hebben jullie nog beetje hippe sneakers met een printje langs zien komen ergens? Bonuspunten als ze beetje luchtig zijn!

Budget is tot ~150 euro. Wat is luchtig? Geen stof. Dus inderdaad katoen canvas is wel een goeie :).

Afbeeldingslocatie: https://mosaic03.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/CO/41/5N/01/MT/11/CO415N01M-T11@13.jpg
Afbeeldingslocatie: https://mosaic03.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/CO/41/5N/01/ET/11/CO415N01E-T11@9.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 19-04-2018 11:15 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh? Budget en iets meer wensen misschien?

En wat is luchtig? Moet het een katoenen schoen zijn? Mag het ook "geperforeerd leer" zijn? Sandalen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-12 13:52

Grin

Ride si sapis.

Enkelboots als zomerschoen?
Voor de zomer kies ik een zo laag mogelijke schoen; een lage sneaker of een loafer wanneer het netter moet.
En wat is je leeftijd? Gezien deze prints verwacht ik een tiener.

[ Voor 22% gewijzigd door Grin op 19-04-2018 11:08 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Mjah high or low boots maakt mij niet zoveel uit. Ik ben nu 31 en ik erger mij kapot aan al die saaie schoenen.

Zoiets vindt ik ook nog wel leuk

Afbeeldingslocatie: https://i.otto.nl/i/otto/23012989/yellow-cab-sneakers-groen.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door MrVegeta op 19-04-2018 11:10 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-12 13:52

Grin

Ride si sapis.

31, oké; helder.
Dan wordt het wel heel lastig (onmogelijk?) voor mij om een advies te geven. Onze smaak en stijl liggen dermate ver van elkaar, laten we daar niet aan beginnen. Succes met de zoektocht!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-12 15:23

Croga

The Unreasonable Man

Je stelt dat je graag katoen wilt maar je favoriete schoenen zijn van canvas gemaakt. Daar zit wel een behoorlijk verschil in. Nog sterker; een schoen van katoen gaat niet heel erg lang mee gaan, daar is katoen veel te zacht voor.

Daarnaast zie ik in veel winkels de Allstars gewoon nog te koop staan. Wellicht niet de "canvas" lijn (wat weer niets met de stof te maken heeft, om het helemaal makkelijk te maken ;-)) maar zeker wel de luchtigheid daarvan...
Daarnaast heeft Converse zowieso een hele berg keus in soortgelijke schoenen, ook met kleuriger motief. En dan ben ik pas een halve minuut aan het zoeken.....

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Converse heeft nog steeds wel pritns enzo hoor, gewoon zoeken op "Chuck Taylor All Star ‘70"
En eventueel kan je ook voor Jack Purcell's gaan, die kan je customizen (net als Nike ID)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:57

Bob Popcorn

Plop!

Canvas hi-top AllStars zijn imho de minst luchtige schoenen die er bestaan. ;)

Kan niet stoppen met ontploffen!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Croga schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:14:
Je stelt dat je graag katoen wilt maar je favoriete schoenen zijn van canvas gemaakt. Daar zit wel een behoorlijk verschil in. Nog sterker; een schoen van katoen gaat niet heel erg lang mee gaan, daar is katoen veel te zacht voor.

Daarnaast zie ik in veel winkels de Allstars gewoon nog te koop staan. Wellicht niet de "canvas" lijn (wat weer niets met de stof te maken heeft, om het helemaal makkelijk te maken ;-)) maar zeker wel de luchtigheid daarvan...
Daarnaast heeft Converse zowieso een hele berg keus in soortgelijke schoenen, ook met kleuriger motief. En dan ben ik pas een halve minuut aan het zoeken.....
Mjah er zit nogal een verschil tussen zoeken en daadwerkelijke voorraad. Ja er zijn genoeg kleurige schoenen, de simpele sneakers zijn er in alle kleuren van de regenboog. Maar als er een leuk printje op moet dan wordt het al een stuk lastiger. Ik vond net de Loony Tune lijn die wel leuk is, maar lijkt ook al niet meer beschikbaar te zijn.

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:57

Bob Popcorn

Plop!

Overigens is dit: www.adidas.nl/I-5923

Een kleurrijke lijn van Adidas, en tevens modieus deze zomer. De schoenen die jij post zijn euh. Op z'n zachtst gezegd niet bepaald fraai voor een vent van 31.

[ Voor 52% gewijzigd door Bob Popcorn op 19-04-2018 11:20 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

• MAX3400

MAX3400

New Balance en Adidas hebben ook regelmatig lage modellen van "stof" en minder "leder" (al dan niet kunstmatig) in verschillende kleuren.

Australian en G-Star zitten ook wel in de wat meer vrije tijds uitvoeringen maar mogelijk minder kleurig en misschien budgettair best hoog.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MrVegeta schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:17:
[...]

Mjah er zit nogal een verschil tussen zoeken en daadwerkelijke voorraad. Ja er zijn genoeg kleurige schoenen, de simpele sneakers zijn er in alle kleuren van de regenboog. Maar als er een leuk printje op moet dan wordt het al een stuk lastiger. Ik vond net de Loony Tune lijn die wel leuk is, maar lijkt ook al niet meer beschikbaar te zijn.
Geen idee hoe het met Converse zit (ondanks dat ze onderdeel van Nike zijn) maar bij Nike is het zo dat sommige stores contracten hebben met Nike waardoor je alleen bij die stores bepaalde lijnen/kleurcombo's kan kopen

Dus ik zou even kijken bij de verschillende retailers online (of anders idd naar de Converse site en dan wat customizen)

• MAX3400

MAX3400

@Bokkie Nike kan je in veel gevallen ook online samenstellen in eigen kleuren. Eerst in de winkel passen welk model & maat goed zit, daarna online kopen. ;)

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:01

Daniel36

vernieuwde formule

Bob Popcorn schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:19:
Overigens is dit: www.adidas.nl/I-5923

Een kleurrijke lijn van Adidas, en tevens modieus deze zomer. De schoenen die jij post zijn euh. Op z'n zachtst gezegd niet bepaald fraai voor een vent van 31.
niet zo in hokjes denken zeg!
;)

verder stel ik qua luchtig de Jezus-Nike voor, al dan niet met geitenharensokken want ademend.
:+

Heb zelf lichtblauwe half hoge canvas schoenen van Wrangler .
Geen Looney Toones, maar ik ben dan ook al 45 :'(

https://goo.gl/images/vmGYwi

• MAX3400

MAX3400

Daniel36 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:25:
[...]

Geen Looney Toones, maar ik ben dan ook al 45 :'(
40, 45, who cares :+

Ben zelf bijna 42 maar koop nog graag spierwitte of fullblack Nike sportschoenen. Als je ze netjes houdt, kunnen ze zowel als vrije tijd maar ook op werk.

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:01

Daniel36

vernieuwde formule

MAX3400 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:28:
[...]

40, 45, who cares :+

Ben zelf bijna 42 maar koop nog graag spierwitte of fullblack Nike sportschoenen. Als je ze netjes houdt, kunnen ze zowel als vrije tijd maar ook op werk.
Ik ben huisman, dus ook op het werk inderdaad.
Hoewel ik daar met deze temperaturen badslippers draag.
Zonder witte sportsokken trouwens.
:+

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:40

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
https://www.skatedeluxe.c...tion_id=194%2C196&eav=426

Leef je uit :)

Zelf ben ik wel fan van Lakai, maar die zal wel te 'netjes' zijn zonder print :P

https://www.skatedeluxe.c...on_id=194%2C196&cPath=216

Alhoewel hebben ze ook deze zie ik:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.skatedeluxe.com/images/product_images/400px2x/112298-0-Lakai-xPorousOwenVLKCanvas.jpg

Hoe kom je er trouwens bij dat die all stars sinds 2014 niet meer te krijgen zijn?

http://www.converse.com/n...bij-sneakersmetleegcanvas

Hier kan je he-le-maal los en je eigen allstars ontwerpen, ook in maat zeilboot :+

[ Voor 29% gewijzigd door Chiron op 19-04-2018 11:45 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik bedoelde specifiek de Gorillaz line :)

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
Ik heb laatst zelf Comme des garcons schoenen gekocht, vind ze super nice voor de zomer. Je hebt ze in mid en low, dus is maar net waar je voorkeur ligt.

https://t0k10.com/product...lor-all-star-70-low-white

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MAX3400 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:22:
@Bokkie Nike kan je in veel gevallen ook online samenstellen in eigen kleuren. Eerst in de winkel passen welk model & maat goed zit, daarna online kopen. ;)
Dat weet ik :P Je kan het ook in de stores zelf doen, daar hebben ze ook terminals staan en kan je ook gewoon gebruik maken van NIke ID

Maar bijvoorbeeld Footlocker heeft zijn eigen 'lijn' en die modellen/kleur combinaties kan je niet bij de Nike stores halen.

Converse heeft dat nu ook maar alleen met 1 lijn op dit moment volgens mij.

edit: hmmz ok voor alle modellen dus kennelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 19-04-2018 12:22 ]

Pagina: 1