Toon posts:

GeForce 2 MX tv-out werkt af en toe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zeer vaag probleem met mijn GF2MX. Ik weet zeker dat het aan de kaart ligt. Ik heb 2 verschillende mobo's en 3 verschillende windowsversies en 2 verschillende drivers gehad (12.41 en 7.76).

De tv-out doet het gewoon heel vaak niet, het vakje bij clone is dan gewoon grijs.

Het is een zgn. 'niet reproduceerbaar' probleem, de ene keer werkt het perfect, de andere keer moet ik 3 of 4 keer rebooten om het aan de praat te krijgen.

Het is een Asus V7100 Pro (GF2MX400) op een Sony 73 cm tv met 2 scartingangen. Ik heb de s-vhs stekker aan de voorkant in mijn tv geplugd.

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:01
TV aan. svhs stekker erin. Dan pas pc aanzetten. Anders slecht contact?

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
Zoekt die GF of er een tv aanhangt ofzo dan?

Het werkt ook heel vaak als ik mijn tv een dag uitgehad heb en ik doe mijn pc aan zonder dat er een tv aanstaat.

Maar ik kan het wel eens gaan proberen.

Verwijderd

ach die tv-out van de asusv7100 zal wel brak zijn :(
hier ook altijd gezeik met dat ding. Ik heb hem nu aan de gang, maar alleen met de detonator drivers 6.47 van nvidia. en met heel oude asus drivers werkt het ook. MAAR heb ik een tijdje de tv-out niet gebruikt en ik wil met tvcc2000 de tv selecteren dan gebeurt er gewoon niks. Installeer ik opnieuw dezelfde driver, dan werkt ie wel weer :?

Ik maak me er maar niet meer druk om. als ik een divxje wil kijken dan installeer ik de drivers opnieuw en ga lekker kijken. Beeldkwaliteit is op zich wel goed.

en oja, ik gebruik de tulp uit en steek hem oo a de voorkant in me tv (sony 55cm stereo trinitron)

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft in XP een tijd lang goed gewerkt. Ik denk dat het heel misschien komt omdat ik gisteren mijn pc met de uit (of aan) knop heb uitgezet (ACPI). Dat doe ik normaal niet. Dus nog ff testen. Ik heb nu gereboot en nu doet hij het weer, eerst ff een divx kijken :)

Verwijderd

als er erachter bent hoe het wel ALTIJD werkt, let me know. dat wil ik ook wel eens weten
Pagina: 1