Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetloss
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Packetloss

voor system specs, zie profiel

Topicstarter
Mijn vraag

In voorbereiding op de aanschaf van een zonnescherm oid (ben er nog niet over uit wat ik wil) ga ik binnenkort een buitenkabel leggen richting/op het terras. Daar komt een (buiten, spatwaterdichte) wantcontactdoos aan te hangen.

Vervolgens wil ik van Fibaro de rolluikschakelaar v2 buiten monteren, in een lasdoosje / montagedoosje. Ik zit te kijken bij de Gamma, Praxis en Karwei en er lijkt niet heel veel keuze te zijn, tenminste niet in grijs.

Mijn vraag is: iemand ervaring met dit doosje: https://www.klikaanklikuit.nl/nl/owh-001-montagedoos.html , te koop bij Gamma in combinatie met de Fibaro rolluikschakelaar v2? Als in, past het goed? Op de website van KlikAanKlikUit zie ik alleen de buitenmaten: 11,4 x 11,4 x 4,8 cm.

Of iemand een beter idee om de schakelaar in op te bergen, buiten op het terras, aan de gevel?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Domoticz en pvc pijpen :).

[ Voor 14% gewijzigd door Packetloss op 19-04-2018 11:00 . Reden: linkjes toegevoegd ]

fileserver: Intel Core i5-6600T op ASRock Z170 Extreme6 met 6 keer WD Red WD40EFRX 4TB en Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 32GB RAM

Beste antwoord (via Packetloss op 19-04-2018 10:59)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetloss
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Packetloss

voor system specs, zie profiel

Topicstarter
haha, uiteraard! Ik zal een sticker maken voor op mijn monitor met de tekst "vOOr iedere vraag op tweakers, eerst Ali raadplegen" :).

Besteld!

fileserver: Intel Core i5-6600T op ASRock Z170 Extreme6 met 6 keer WD Red WD40EFRX 4TB en Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunnybird
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-09 16:30
Ik zou als buitenstopcontact altijd eentje adviseren met een wartel.