Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
AGP 4x kaarten hebben 3 insteekvoetjes(??), de AGP 4x mobo's hebben dus een slot met 3 insteeksleuven. Check je kaart en mobo. Bij sommige kaarten zit er een groen aanhangsel en dat is geen insteekvoet.
Als het AGP slot op je mobo maar 2 insteeksleuven heeft, dan werkt je AGP 4x kaart maar op AGP 2x.
Als het AGP slot op je mobo maar 2 insteeksleuven heeft, dan werkt je AGP 4x kaart maar op AGP 2x.
De Matrox G400 ondersteund wel degelijk AGP4x. Waarom Sandra aangeeft dat ie alleen AGP1x en AGP2x kan, is denk ik omdat je mobo misschien geen AGP4x aankan...
ik heb een asus p3v4x
en die ondersteund wel agp 4x
via 133a chip
en die ondersteund wel agp 4x
via 133a chip
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Misschien een jumpertje op je G400 verzetten, moet met een viper770u ook, dus het zou kunnen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
bullshit: er dient een 4A of A4 (weet niet welke) in het serienummer op de kaart te staan. dan pas is het een agp4x kaart.
om hem op 4x aan de praat te krijgen is een verhaal van hacken in het register....
om hem op 4x aan de praat te krijgen is een verhaal van hacken in het register....
nope
Voor zo ver ik weet werkt AGP 4x automatisch op het moment dat er 4A in je serienummer van je kaart staat. De mijne dus niet, maar mijn mobo is ook maar AGP 2x, dus who cares...
Verwijderd
4A is the key, maar waarom zou je? levert je toch niks op, alleen maar ellende en een hoop gedoe. en Matrox zegt zelf dat ze wel AGP4x supporten, en ook de fast writes enzo volgens mij, maar de max. bandbreedte is dan nog steeds 512MB. je kunt beter gewoon je AGP bus op 1/1 zetten, de mijne gaat ook tot 104Mhz. en dan heb je niet dat geklooi met AGP4x.
Verwijderd
gewoon op 2x laten staan, krijgt er alleen maar gekut meet, tenminste ik wel met m'n epox
Pagina: 1