Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgbertMedia.nl
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07-2024
Hallo,

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht (Nokia 6.1) en krijg het niet voor elkaar om whatsapp de backup van de oude telefoon (moto g3) terug te laten zetten.

Zowel met backup vanuit Google Drive als een lokale backup geeft whatsapp een fout gedurende het herstellen.

Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 00:09
Misschien zinvol om de fout te vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgbertMedia.nl
Er wordt geen foutcode o.i.d. gemeld helaas, enkel dat het herstellen mislukt is en of ik het met een andere backup wil proberen of wil doorgaan zonder te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 00:09
Ik heb dit gevonden. Het geeft volgens mij exact je probleem aan. ik kom bij meerdere zoek queries uit dat je mogelijk whatsapp moet herinstalleren op je nieuwe telefoon en het dan nog eens proberen.

mogelijk handmatig herinstalleren van whatsapp:
https://www.whatsapp.com/android/

YouTube: [Fixed] Unable To Restore Whatsapp Messages Error

of het werkt laat ik aan jou over. anders mogelijk een ticket bij whatsapp inschieten

[ Voor 5% gewijzigd door NLMaca op 19-04-2018 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgbertMedia.nl
Ik heb vanochtend nog even getest. Ik zag dat het terugzetten van de backup elke keer vastloopt bij 31%.
Dit was al nadat het downloaden van de backup klaar was, dus tijdens het daadwerkelijke herstellen.

Wanneer de timeout voorbij is (Je kan whatsapp maar een beperkt aantal keer achter elkaar opnieuw installeren/telefoonnummer verifieren) zal ik die tip nog probeer.

Heb inmiddels ook contact opgenomen met whatsapp support

EDIT: Helaas, ook dit werkt niet. Met de apk van de website dezelfde fout, alleen nu bij 21%.

[ Voor 10% gewijzigd door EgbertMedia.nl op 19-04-2018 11:46 ]