Benaderd door nieuwe tweaker voor enquete

Pagina: 1
Acties:
  • 579 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 12:52

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Hallo adjes,

In mijn dm kreeg ik vandaag een reactie van een tweaker die zich vandaag heeft geregistreerd en mij benadert om een vragenlijst in te vullen. Nou is dat niet zoals het hoort maar ik vertrouw het eerlijk gezegd ook niet helemaal. De tekst lijkt legitiem, maar combinatie van nieuw account en link vind ik raar. Jullie kunnen in mijn dm's kijken voor de naam van de tweaker, dan hoef ik die hier niet te noemen. Als ik het mis heb, wil ik geen valse beschuldigingen doen.

Het bericht heeft als titel: "Agile werken"
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tJWIAdY.png

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 18:13

Standeman

Prutser 1e klasse

Ziet er uit als enquête-spam :N

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

FWIW: het wordt opgepakt maar er is slechts een heel beperkt aantal mensen die wanneer nodig inzage kan krijgen in andermans DM's. Kan dus een uurtje duren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
F_J_K schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:35:
FWIW: het wordt opgepakt maar er is slechts een heel beperkt aantal mensen die wanneer nodig inzage kan krijgen in andermans DM's. Kan dus een uurtje duren.
Begrijpelijk lijkt me. In de toekomst niet een idee om gebruikers een DM te laten rapporteren, zodat alle admins het zien met gebruikersgoedkeuring?

Misschien vanavond maar een Mooie Feature uitschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
IMHO niet, vanwege de privacy. Ondanks dat wij crewleden natuurlijk zorgvuldig om moeten gaan met alles wat we zien, en hebben ook getekend voor vertrouwelijkheid en privacy. Bij nood kan een deelnemer aan de discussie zelf berichten quoten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Done, dank voor het melden :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.