Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe computer. Omdat ik natuurlijk ook veel andere kosten heb gaat het sparen niet zo snel. ik wil sws wel een nieuwe computer kopen en niet 2e hands. :(

Ik kwam op de site https://spammerdespam.local , heeft iemand hier ervaring mee? of verpanden bij andere bedrijven? Want ik zag dat ik hier mijn auto kan verpanden en er gewoon in kan blijven rijden. Zo heb ik wel snel geld voor de computer. :) :)

Als iemand tips heeft of een plek weet voor een computer op afbetaling hoor ik het graag!

Alvast bedankt, _/-\o_
Milan

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 18-04-2018 16:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:14
Geen geld uitgeven wat je niet hebt, behalve voor een huis want dat kan vaak niet anders. Geduld en door blijven sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:22
Dat moet je niet willen. Gewoon lekker doorsparen. Het is beter om in je uitgavenpatroon te snijden i.p.v. dit traject te bewandelen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Gewoon doorsparen, kijken of je hier en daar ergens kunt bijklussen voor een zakcentje of iets dergelijks.

Afbeeldingslocatie: https://marketingfuel.nl/wp-content/uploads/2016/12/leningen-360x225.png

Edit:

Ik kijk even op die website, ongefundeerde claims over "beste pandhuis" een rdw logo terwijl ze niet rdw erkend zijn, een 5-sterren review logo van een niet bestaand iets. Nep reviews op google.

Ik zou daar ver uit de buurt blijven

[ Voor 38% gewijzigd door ImNotnoa op 18-04-2018 16:06 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 20:24
op 1 voordeel na: Snel geld, kleven er verder alleen maar nadelen aan. Ik ken je inkomsten niet, maar stel dat je €150,- per maand overhoudt, kun je na 6 maanden een hele degelijke PC kopen. Dan ga je net de winterperiode weer in, precies op tijd, toch? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
Normaal gesproken is het bij verpanden zo dat een bepaald product (tijdelijk) van eigenaar wisselt. De nieuwe eigenaar (in dit geval de website die jij aangeeft) zal het product voor jou vasthouden waarbij jij het met een meerprijs terug mag kopen.

Je geeft aan ''geen'' geld te hebben, het moet een nieuwe computer zijn en mag niet 2e hands..
Hoe ga jij ooit je auto terugkopen?

Niet dat het mijn probleem is hoor, als jij het risico wilt lopen is dat volledig aan jou.. Maar mijn advies is: lees bovenstaande reacties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Klinkt als een hele onverstandige keuze... beetje de louche loan sharks die tegenwoordig online opereren.

Je zegt zelf al dat je aan het sparen bent. Waarom dan niet gewoon verstandig doorgaan met sparen en wanneer je het geld hebt je computer kopen? Waarom moet het per se nu, terwijl je daar op de lange baan veel meer geld aan gaat kwijt zijn met het terugbetalen van je lening?

De enige verstandige bestemming voor een lening is een huis. Voor de rest, bezint eer ge begint. Als je kan sparen, doe dat dan, dat is uiteindelijk veel voordeliger en bovenal veiliger.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 09:25
Je kan ook je auto verkopen en een kleinere terugnemen? Geld wat je overhoud aan een PC uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
TheUninvited schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:43:
Je kan ook je auto verkopen en een kleinere terugnemen? Geld wat je overhoud aan een PC uitgeven.
Lijkt me ook geen goed idee.

No offence maar TS lijkt me geen ster met financiën als hij zijn auto wil verpanden voor een PC.

Als er over een paar jaar een andere grafische kaart in moet de auto nogmaals verkopen en een nóg kleinere halen?

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:00
Verpanden en microleningen zijn geen verstandige bezigheid. Ik kan verder niets vinden over de werkwijze, maar ik verwacht dat je er gratis en voor niets ook een BKR registratie bij krijgt. In hoeverre je daar nu last van hebt weet ik niet. Maar het lijkt me niet nodig.

En als je het niet op tijd terug betaalt kun je de auto terugkopen van autotijd(punt)nl.
(zelfde adres)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Hmmz...
Ik lees de TS nu even voor de tweede keer en tussen de regels door, en ik kan me niet aan het idee onttrekken dat het wel érg veel lijkt op een verkapte reclame om die verpand-site onder de aandacht te brengen.
(iets van, Tweakers: IT website -> doelgroep aanspreken met: "ik wil een nieuwe computer", en dan het positieve verhaaltje mbt verpanden erbij, afsluiten met "dan heb ik wel snel geld! smiley, smiley"... )

Ook icm met tweakers account wat vandaag geopend is, samen met de opmerkingen van @Imnoa over de genoemde site...

kweet niet hoor... Ben ik te achterdochtig?

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
BrainCrash schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:01:
Hmmz...
Ik lees de TS nu even voor de tweede keer en tussen de regels door, en ik kan me niet aan het idee onttrekken dat het wel érg veel lijkt op een verkapte reclame om die verpand-site onder de aandacht te brengen.
(iets van, Tweakers: IT website -> doelgroep aanspreken met: "ik wil een nieuwe computer", en dan het positieve verhaaltje mbt verpanden erbij, afsluiten met "dan heb ik wel snel geld! smiley, smiley"... )

Ook icm met tweakers account wat vandaag geopend is, samen met de opmerkingen van @Imnoa over de genoemde site...

Dat is letterlijk ook even mijn gedachte geweest.

Is toevallig ook 4 dagen geleden een wijziging op het domein geweest
Ik heb het voor de zekerheid even gerapporteerd, een modje moet zijn mening er maar over vellen.

[ Voor 9% gewijzigd door ImNotnoa op 18-04-2018 16:07 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hmmz...

Neuh volgens mij is dat de spijker op zn kop :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Als je nu op google zoekt naar de url staat tweakers vrij hoog bovenaan. Dat het ze vele klanten mag kosten n.a.v. onze bevindingen over de betrouwbaarheid van die toko :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
Imnoa schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:15:
Als je nu op google zoekt naar de url staat tweakers vrij hoog bovenaan. Dat het ze vele klanten mag kosten n.a.v. onze bevindingen over de betrouwbaarheid van die toko :+
Vandaagverpanden bedoel je? ;)

Of had je het over vandaagverpanden . nl

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Dat laatste

Edit:

I see what you did there :>

[ Voor 35% gewijzigd door ImNotnoa op 18-04-2018 16:20 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:21
Nee hoor, google maar eens op de gebruikersnaam, nog een hit met reclame naar die website.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

LordSinclair schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:22:
[...]

Nee hoor, google maar eens op de gebruikersnaam, nog een hit met reclame naar die website.
Busted
https://www.reddit.com/user/milanberger02

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Imnoa schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:15:
Wow!
Wist niet dat google tegenwoordig zó snel is in bijwerken van zoekresultaten!
(bij mij vind ik de tweakers link pas terug op de derde google-pagina trouwens, als ik zoek naar de url zonder https ervoor..)

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 09:01

Apache

amateur software devver

Tenzij je het geld dringend nodig hebt voor een lobotomie zou ik niets verpanden bij die website. Dat lijkt me echt een slippery slope, en ik denk dat value for the money juist een 2e hands pc ideaal is voor mensen die het niet zo breed hebben.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Spammers :N

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.