Video ineens verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebeccadj
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-04-2018
Hoi! Gisteren heb ik met mijn iPhone 5E een foto en een video gemaakt. Vandaag wilde ik een screenshot van het filmpje maken toen ik blijkbaar de knoppen te lang ingedrukt hield en mijn telefoon zichzelf opnieuw opstartte. Hierna waren de video en de foto van gisteren verdwenen.

Wat ik heb geprobeerd om het te herstellen:
- Ik heb ingelogd op iCloud, hier is alleen de foto van gisteren terug te vinden, maar de video helaas niet.
- De bestanden staan niet tussen onlangs verwijderd.
- 'Bestanden herstellen' op iCloud levert ook niks op.
- Ik heb geen album met 'Verborgen bestanden'.
- Ik heb mijn telefoon met een USB-kabel aan mijn computer aangesloten, maar ook daar staan helaas geen bestanden van gisteren op.

Wat mij verder nog opvalt is dat er in mijn iPhone opslag 18,3 GB door Foto's in beslag wordt genomen en op iCloud 32,77 MB terwijl op beide dezelfde fotos en video's zichtbaar zijn (op iCoud zelfs 1 foto meer). Dus ik vermoed dat het filmpje ergens nog op mijn telefoon staat, het was namelijk een video van 53 minuten en neemt dus veel ruimte in beslag.

MIjn vraag is dus: Zijn er nog acties die ik uit kan voeren om toch niet mijn video terug te krijgen? Het gaat om een iPhone SE en deze draait op iOS 11.1.2

Groeten Rebecca

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb ooit een iPhone File Explorer gebruikt. Weet niet meer precies welke, maar dat zou je ook eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebeccadj
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-04-2018
Bedankt voor je reactie, het is gelukt met behulp van Dr. Fone!