apple ipad formulier is niet veilig melding

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op mijn ipad wil ik een bepaalde site openen en dan krijg ik telkens de melding (dit formulier is niet veilig weet je zeker dat je het wilt versturen) kan je dit ook uitschakelen zodat ik de site gewoon normaal kan openen dit probleem komt maar bij 2 ipads voor en alle anderen opent de site wel gewoon

safari
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:31

Croga

The Unreasonable Man

Dus even resumerend;
Je krijgt een veiligheidswaarschuwing. Een melding die je verteld dat wat je wilt doen niet veilig is. En je oplossing is proberen die melding weg te krijgen......

Persoonlijk zou ik me zorgen maken om die andere iPads. Waar die melding niet verschijnt en je dus wellicht dingen aan het doen bent die je veiligheid in gevaar brengen.

Om zinvol advies te geven hebben we meer informatie nodig. Wanneer en waar krijg je deze melding? Wat ben je aan het doen (een formulier aan het insturen, een website aan het openen.....)? Wat voor iPads zijn het? Welke versie van iOS draaien ze? Vertel ons meer dan vertellen wij wat het werkelijke gevaar is en waarom je dit niet wilt omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:46:
op mijn ipad wil ik een bepaalde site openen en dan krijg ik telkens de melding (dit formulier is niet veilig weet je zeker dat je het wilt versturen) kan je dit ook uitschakelen zodat ik de site gewoon normaal kan openen dit probleem komt maar bij 2 ipads voor en alle anderen opent de site wel gewoon

safari
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Die melding is ter jouw bescherming, je zou ook de site kunnen contacteren en vragen of ze een SSL certificaat willen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkoffie
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-12-2023
Ik herken het probleem. Meldingen uitzetten is geen oplossing maar wat dan wel? We gebruiken een formulier op onze website en dat wordt sinds kort door Safari (op de IPad) gezien als onveilig. We hebben een SSL-certificaat geïnstalleerd dus dat is het probleem niet. Daarbij komt dat je kan kiezen voor "toch verzenden' maar dan loopt de zaak vast. Dus als iemand een goed idee heeft waar dit aan kan liggen, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

onder instellingen en Safari kun je zaken instellen. als je (veel) privacy en tracking etc blocked kan je soms deze melding verwachten. staat alles toegankelijk zal dat nagenoeg niet voorkomen. (ook icm VPN etc, vrij op je eigen WiFi, 4G zal dat minder vaak voorkomen)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
﴾͡๏̯͡๏﴿

[ Voor 100% gewijzigd door _eLMo_ op 27-04-2018 07:22 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Pagina: 1