Goedemorgen!
Sinds gister heb ik een raar probleempje op mijn (wordpress) website. Als ik Jetpack ingelogd heb staan en ik upload een foto, is deze niet zichtbaar in de post. Zodra ik Jetpack uit zet, is het wel zichtbaar.
Nu krijg ik Jetpack echter niet meer aan (handig voor de stats van mijn website) en krijg ik deze foutmelding:
cURL error 7: Failed to connect to 192.0.78.26: Invalid argument
Outbound HTTPS not working
WordPress reports no SSL support
Dit heeft tot gister zonder problemen gewerkt en hij draait nog steeds op SSL. Een test laat ook zien dat ik verbonden ben met HTTPS en dat de connectie via OpenSSL gewoon werkt.
Daarnaast heb ik geprobeerd om een nieuw OpenSSL certificaat erin te zetten, dat werkt niet.
Alle plug-ins uit en weer aan, werkt ook niet.
Alle plug-ins uit, behalve Jetpack, werkt niet.
Alle plug-ins een update gegeven, werkt niet.
Jetpack plug in volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd, mocht ook niet helpen.
Ik zou nu niet meer weten wat ik nog meer kan doen om het weer aan de gang te krijgen.
Hopelijk heeft iemand dit vaker gezien en is de oplossing simpel
Alvast bedankt!
Extra informatie:
WordPress versie: 4.9.5 met Blog Zone theme.
Alle plug-ins up to date.
Sinds gister heb ik een raar probleempje op mijn (wordpress) website. Als ik Jetpack ingelogd heb staan en ik upload een foto, is deze niet zichtbaar in de post. Zodra ik Jetpack uit zet, is het wel zichtbaar.
Nu krijg ik Jetpack echter niet meer aan (handig voor de stats van mijn website) en krijg ik deze foutmelding:
cURL error 7: Failed to connect to 192.0.78.26: Invalid argument
Outbound HTTPS not working
WordPress reports no SSL support
Dit heeft tot gister zonder problemen gewerkt en hij draait nog steeds op SSL. Een test laat ook zien dat ik verbonden ben met HTTPS en dat de connectie via OpenSSL gewoon werkt.
Daarnaast heb ik geprobeerd om een nieuw OpenSSL certificaat erin te zetten, dat werkt niet.
Alle plug-ins uit en weer aan, werkt ook niet.
Alle plug-ins uit, behalve Jetpack, werkt niet.
Alle plug-ins een update gegeven, werkt niet.
Jetpack plug in volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd, mocht ook niet helpen.
Ik zou nu niet meer weten wat ik nog meer kan doen om het weer aan de gang te krijgen.
Hopelijk heeft iemand dit vaker gezien en is de oplossing simpel
Alvast bedankt!
Extra informatie:
WordPress versie: 4.9.5 met Blog Zone theme.
Alle plug-ins up to date.
https://techrvw.com/