Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke laptop kopen voor schoolwerk en Gaming onder de €1200

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• OlivierThePro
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09-2022
Hallo iedereen,
Ik ben aan het kijken om mijn oude laptop een hp Envy te vervangen maar ik weet niet welke laptop ik hiervoor zou moeten zoeken. Ik zou graag een laptop hebben met een azerty en liefst niet van het merk medion.

Ik ga de laptop gebruiken voor school werk en wat lichte Gaming dus een grafische kaart is zeker een must!

Ik zou ook liefst een Intel core i5 hebben 8gb ram en een ssd.

Mijn budget is ongeveer €1200 euro het is weinig maar ik hoop een goede laptop in die categorie te vinden.

Liefst ook een lichte laptop ik moet het veel meenemen naar lessen. Dus vandaar ook liefst een redelijk accuduur. Mijn merk voorkeur zou uitgaan naar hp maar andere merken behalve medion zijn ook goed. Ik heb veel problemen met medion in het verleden gehad vandaar.

Ik zou gaan voor de surface book 2 van Microsoft maar die is wat een mijn budget. Ook keek ik al reeds naar asus en Dell. De dell XPS 13 laptop interseert mij wel maar hebben jullie nog andere laptops dat jullie weten laat het mij zeker weten.

Ik weet dat het veel gevraagd is maar daarom vraag ik het ook hier misschien weet iemand wel zo een laptop laat het dan zeker in de commentaar achter.
Alvast bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door OlivierThePro op 18-04-2018 08:06 ]

Beste antwoord (via OlivierThePro op 20-04-2018 07:52)

• themaxxxx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-11 22:12
pricewatch: HP Pavilion Power 15-cb002nb

Kijk eens naar deze serie :)

Specs zijn goed & het is HP

Alle reacties

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 13:39
Kijk even naar het beleid omtrent het openen van een topic voor aankoopadvies: Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid

Probeer je topic opnieuw vorm te geven aan de hand hiervan. Mensen op het forum verwachten dat je wat eigen inzet toont en niet verwacht dat een ander al het werk voor jou doet. :)

Heb je bijvoorbeeld al geprobeerd een lijst te maken in de Pricewatch?

[ Voor 14% gewijzigd door Panini op 18-04-2018 08:00 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• themaxxxx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-11 22:12
pricewatch: HP Pavilion Power 15-cb002nb

Kijk eens naar deze serie :)

Specs zijn goed & het is HP

• Joramk
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-10 10:56
Hai,

Ik heb even voor je op de pricewatch gekeken. Deze laptop bleef als laatst over. Is een prima laptop lijkt mij.
Linkje: pricewatch: Asus VivoBook Pro 15 N580VD-FY341T

Intel Core i7-7700HQ (4 cores, 2.8GHz en turbo naar 3.8)
16 GB RAM
GTX 1050
Full-HD scherm
HDD & SSD
Weegt 2kg, dus dat is niet extreem veel, volgens mij.

Edit: Ik zie net dat je opzoek bent naar een azerty laptop. Misschien dat je er ook een azerty versie van is, maar die kan ik niet zo snel vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Joramk op 20-04-2018 15:14 ]