Geschikte games voor nvidia geforce gtx 460

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:53
Ik wil een game kopen voor mijn zoon maar de vereisten voor de grafische kaart kom ik niet uit,
is een grafische kaart nvidia geforce gtx 460 hoger dan nvidia quadro fx2800 m ? Ik heb een quadro fx 2800m in de laptop zitten.

Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v153 BMS 215 combination CT003 v117 app v1.6.47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Beide grafische kaarten van bijna 9 jaar oud. De 460 is wat beter met DirectX, de Quadro is wat beter met OpenGL/OpenCL.

Dus tenzij je benchmarks hebt gelezen; beide GPU's zijn in zijn algemeen niet geschikt voor gaming, niet in 2011 en nu al helemaal niet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

En welke game wil je kopen/spelen? Wellicht is een console een betere, goedkopere, keus ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 13:49

Dhrax

Prog Lord

De genoemde videokaarten zijn niet meer geschikt om hedendaagse games mee te spelen. Alternatief is upgraden ... echter zal je dan de volledige pc moeten vervangen naar hedendaagse standaard.

Kinderen doe je over het algemeen meer plezier met een console. Hoeft niet duur te zijn, ook 2de hands is er genoeg te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:07

Cyphax

Moderator LNX
MAX3400 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 22:41:
Beide grafische kaarten van bijna 9 jaar oud. De 460 is wat beter met DirectX, de Quadro is wat beter met OpenGL/OpenCL.

Dus tenzij je benchmarks hebt gelezen; beide GPU's zijn in zijn algemeen niet geschikt voor gaming, niet in 2011 en nu al helemaal niet.
Als je advies is om iets meer uit te geven voor een snellere videokaart, dan ben ik het met je eens. Toch kun je met zo'n GTX 460 wel gamen, als het niet de zwaarste, meest recente moeten zijn. GTA V kan bijvoorbeeld prima ermee, zolang je het maar niet erg vind op 720p te draaien en grafische details wat omlaag te schroeven.

Dus als je nog geen kaart hebt: iets hoger mikken. Als je 'm nog hebt liggen: probeer het, misschien gaat het beter dan je denkt. :)

@corsat noem je die GTX 460 toevallig omdat dat de minimumeisen zijn van de game in kwestie?

[ Voor 5% gewijzigd door Cyphax op 18-04-2018 11:11 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-09 13:41
corsat schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 22:37:
Ik wil een game kopen voor mijn zoon maar de vereisten voor de grafische kaart kom ik niet uit,
is een grafische kaart nvidia geforce gtx 460 hoger dan nvidia quadro fx2800 m ? Ik heb een quadro fx 2800m in de laptop zitten.
Wat meer informatie is gewenst.

Wat zijn de volledige specificaties van de computer die nu word gebruikt om te gamen?
Welke videokaart heeft het spel nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Cyphax schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:10:
[...]

Als je advies is om iets meer uit te geven voor een snellere videokaart, dan ben ik het met je eens. Toch kun je met zo'n GTX 460 wel gamen, als het niet de zwaarste, meest recente moeten zijn. GTA V kan bijvoorbeeld prima ermee, zolang je het maar niet erg vind op 720p te draaien en grafische details wat omlaag te schroeven.
Zeker mee eens, niet in de laatste plaats omdat GTA5 ook al 5 jaar oud is. Dan ligt game & GPU iets dichter bij elkaar :) Ik ben zelf absoluuut geen gamer meer (op de PC) maar de gemiddelde IGP/APU zoals beschreven in het laatste T.net/HWi magazine, lijkt meer dan voldoende te zijn om GTA beter weer te geven.

We wachten even af tot @corsat meer info geeft over de rest van de PC en de verwachte game :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:53
[b]Cyphax schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:10:[/b

@corsat noem je die GTX 460 toevallig omdat dat de minimumeisen zijn van de game in kwestie?
Klopt idd. Ik check of zijn de laptop het spel aan kan waar deze kaart wordt genoemd als minimale eis. Er komt een andere pc met de tijd maar tot die tijd moeten wij het met de laptop doen en deze grafische kaart.

Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v153 BMS 215 combination CT003 v117 app v1.6.47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
titelfix en naar SPV...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1