T-mobile (Thuis) onterecht afgesloten voor 2 weken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
T-mobile heeft mij laatst twee weken onterecht afgesloten. Waarschijnlijk een fout en de verkeerde patch losgehaald.

Nu heeft dit onnodig lang geduurd doordat;
1) MIjn initiele melding niet is geregistreerd
2) Pasen er tussen zat
3) Er een monteur is gestuurd met een nieuw modem (die verder niets kon).

Mijn vriendin werkt en studeert en ik ben werkzaam in de IT. Geen Internet heeft grote gevolgen voor ons;

1) Niet vanuit huis kunnen werken en of studeren.
2) Geen gebruik kunnen maken van diensten als; Netflix, Nest, Google drive/music/assistant, Camera en beveiligingssysteem, waar ik uiteraard wel voor betaal.

Zodat mijn vriendin in ieder geval vanuit huis kon studeren heeft zij Internet bundels aangeschaft, over de periode van 2 weken voor ruim 55,-.

Nu stelt T-mobile een compensatie voor van 13,50 (evenredige restitutie abbonnementskosten) en een extra tegemoetkoming van 15,- , daar zij het ook een erg vervelende situatie vinden. Nu ben ik het hier niet mee eens en zou ik graag een vergoeding van de door mij gemaakte kosten zien + de restitutie naar ratio. Ben ik onredelijk?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Alle reacties

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je een Business-abo? Ja? SLA nalezen.
Heb je een consumenten-abo? Ja? Pech.

Vragen staat vrij natuurlijk alsmede je ervaringen delen op social media ;)

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt (helaas).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
MAX3400 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 22:04:
Heb je een Business-abo? Ja? SLA nalezen.
Heb je een consumenten-abo? Ja? Pech.

Vragen staat vrij natuurlijk alsmede je ervaringen delen op social media ;)

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt (helaas).
Vergeten te melden het gaat om een consumenten verbinding (glas 50/50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kun je wat meer vertellen over dat 'afgesloten'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien kan je nog wel een constructief aanbod doen, afhankelijk van je actuele looptijd: verleng contract x (internet, gsm, whatever) met minstens een jaar en vraag of ze 1 of 2 maanden gratis kunnen doen?

Zij een vaste abonnee voor minstens een jaar, jij een aardige korting.

Helaas hebben consumenten geen rechten bij dit soort foutjes, de kleine letters omtrent vergoeding gaan altijd over grote storingen zonder overmacht.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
je hebt te maken met de goodwill..

404 Signature not found

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• battler
GlowMouse schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 22:12:
Kun je wat meer vertellen over dat 'afgesloten'?
Waarschijnlijk hadden ze een andere gebruiker moeten afsluiten en hebben ze perongeluk die van mij losgehaald. Het sturen van een monteur met een nieuw modem was dus nogal dom. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

battler schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 22:01:
Nu stelt T-mobile een compensatie voor van 13,50 (evenredige restitutie abbonnementskosten) en een extra tegemoetkoming van 15,- , daar zij het ook een erg vervelende situatie vinden.
Toch netjes van T-Mobile, gezien ze dit niet hoeven te doen.
Nu ben ik het hier niet mee eens en zou ik graag een vergoeding van de door mij gemaakte kosten zien + de restitutie naar ratio. Ben ik onredelijk?
Neem een zakelijke lijn met een 4uur-call-to-fix abonnement. Ik heb ervaring met SLA's op o.a. boerderijen. Lijn plat? Dan wordt er een vrachtwagen gestuurd met een mobiele zendmast, om het bedrijf te voorzien van een werkende internet link. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@battler dit is meer een juridische kwestie dan een technische, dus schopje van IH naar SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wody
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 03:43
Nu stelt T-mobile een compensatie voor van 13,50 (evenredige restitutie abbonnementskosten) en een extra tegemoetkoming van 15,- , daar zij het ook een erg vervelende situatie vinden.
Je hebt geluk dat ze nog 15 euro extra willen geven. Je hebt daar volgens de wet geen recht op: nieuws: Vergoeding voor langdurige storing gaat per 1 juli 2017 in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De wettelijke compensatieregeling is van toepassing bij een storing van het netwerk. Daarvan is hier geen sprake.
Je kunt je schade hier volledig verhalen wanneer T-mobile een verwijt gemaakt kan worden. Het per ongeluk afsluiten is niet opzettelijk gegaan. Het niet registreren van je eerste melding is wel verwijtbaar. Je zou daarom moeten kijken naar de hypothetische situatie waarin de melding juist was geregistreerd, en de daadwerkelijke situatie. Hoelang heeft de storing langer geduurd? Voor die periode heb je recht op compensatie.
Een en ander afhankelijk van je bewijspositie en je wil om dit juridisch te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb de titel een kleine fix gegeven, zodat het duidelijker is dat het om een huis-aansluiting gaat.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Tevens kan t-mobile geen patches loshalen gezien dat in het KPN domein zit. Ervan uitgaan dat je via het kpn wholesale domein zit.

Verder heb je geen recht op extra vergoeding omdat je simpel een consumenten lijn hebt. Ook zakelijke abbos hebben dit soort zaken er bijna altijd wel uitgehaald. Ik adviseer je om je algemene voorwaarden door te nemen daar zal ongetwijfeld staam waar je recht op hebt en waar niet op.

Ik zelf vind dat ze nog best schapelijk zijn met die 15 euro extra ik ken telcos die enkel je abbonementsgeld voor die dagen retouneren.

Wat je kan doen is een RFO aanvragen al denk ik niet dat ze dit voor een simpel CM lijntje doen maar dan weet je in ieder geval wat er precies verkeerd is gegaan. Kan je daarna zelf kijken of je er een advocaat op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31
Uthog schreef op woensdag 18 april 2018 @ 07:04:
Tevens kan t-mobile geen patches loshalen gezien dat in het KPN domein zit. Ervan uitgaan dat je via het kpn wholesale domein zit.
FYI: T-mobile heeft een eigen netwerk en infrastructuur. Deze is een tijdje geleden overgenomen van Vodafone omdat die anders niet mocht fuseren met ziggo.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
DutchKel schreef op woensdag 18 april 2018 @ 07:14:
[...]

FYI: T-mobile heeft een eigen netwerk en infrastructuur. Deze is een tijdje geleden overgenomen van Vodafone omdat die anders niet mocht fuseren met ziggo.
Dan is dat langs mij heen gegaan. Ik doe al.een flinke tijd wat anders in de telecom wereld.mijn excuus. Weet wat geleerd:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:30
Zoals andere al terecht aangaven heb je geen recht op een vergoeding van alle gemaakte kosten. Dat Pasen er overigens tussen zat, daar kan T-Mobile niks aan doen natuurlijk.
Ik denk dat de vergoeding van T-Mobile netjes is en het niet de moeite waard is om verder te gaan vechten voor die paar tientjes. Je zou inderdaad via social media een gevecht aan kunnen gaan, maar je kan niks afdwingen want je hebt er geen recht op.

Je zou overigens altijd kunnen kijken naar een zakelijk abonnement of een XS4ALL. Maar dan betaal je uiteraard ook veel meer voor de service en zekerheid.

Ik zit zelf ook bij T-Mobile Thuis en ik betaal werkelijk peanuts en ze waren de goedkoopste. Als er dan een storing is, jammer dan maar 'what you pay is what you get'. Overigens kan je bij alle telco's storingen ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Uiterst vervelend maar gelukkig is de schade beperkt door het bestaan van 4G, al had je dat zelf wel moeten betalen...

Overstappen per einde contract en nooit meer T-mobile klant worden - veel anders kan je niet.

Edit: Ik kijk nu naar de prijzen van T-Mobile Thuis en het is wel echt een stuk goedkoper dan KPN, en ze bieden hogere snelheden bij mij thuis. Interessant... :D

[ Voor 70% gewijzigd door Gamebuster op 18-04-2018 09:24 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:25
Offtopic, maar in 90% van de gevallen is de volgende tip ook gewoon goud waard: een goed contact met de buren. In periodes dat ik of mijn buren om welke omstandigheden dan ook zonder internet zaten, hebben we altijd voor elkaar klaar gestaan om tijdelijk het internet van elkaar te gebruiken.

Voor die gevallen heb ik ook altijd een goedkoop accesspoint thuis liggen zodat er een gescheiden subnet kan worden neergezet en niet daadwerkelijk het wifi wachtwoord hoeft te worden gedeeld en we daardoor geen toegang hebben tot elkaars systemen.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:10
T-Mobile gaat natuurlijk niet ook nog een extra vergoeding geven omdat je vriendin internetbundels gekocht heeft. Zij kunnen dan als argument natuurlijk geven dat ze ook op school of op een locatie waar wel gratis internet was, eventueel bij een vriend/vriendin/kennis/ouders/bibliotheek o.i.d.
Ik denk dat je je verlies gewoon moet nemen, als je verder wel gewoon tevreden bent over T-Mobile Thuis dan is dit iets om voor lief te nemen en ik zou er dus ook niet teveel moeite in gaan steken als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
DutchKel schreef op woensdag 18 april 2018 @ 07:14:
[...]

de laatste meters ( vanaf wijkkast tot ISRA) is toch wel gewoon altijd van KPN, of zijn er daadwerkelijk woningen in Nederland waar 2 telefoonverbindingen van verschillende aanbieders binnenkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Cheezborger schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:16:
Dat Pasen er overigens tussen zat, daar kan T-Mobile niks aan doen natuurlijk.
Dat is te betwijfelen, omdat T-Mobile de eerste melding niet registreerde. De timeline is er onvoldoende voor, maar als T-Mobile normaal de fout had kunnen oplossen voor Pasen, was die vertraging ontstaan uit de fout van T-Mobile en geen toevallige pech.

@battler ik denk dat je met de kosten die je aangeeft (€55) niet verder moet gaan hannesen. Het is jammer, en ik begrijp waar het gevoel van onrechtvaardigheid vandaan komt, maar voor €40 die overblijft zou het wmb niet waard zijn. Als het nou om honderden euro's ging, had ik je gelijk gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:30
Stoelpoot schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:56:
[...]

Dat is te betwijfelen, omdat T-Mobile de eerste melding niet registreerde. De timeline is er onvoldoende voor, maar als T-Mobile normaal de fout had kunnen oplossen voor Pasen, was die vertraging ontstaan uit de fout van T-Mobile en geen toevallige pech.

@battler ik denk dat je met de kosten die je aangeeft (€55) niet verder moet gaan hannesen. Het is jammer, en ik begrijp waar het gevoel van onrechtvaardigheid vandaan komt, maar voor €40 die overblijft zou het wmb niet waard zijn. Als het nou om honderden euro's ging, had ik je gelijk gegeven.
Tja.. Als, had, dan... Het is gebeurd en Pasen viel ook gewoon heel vervelend dit jaar. Daarom gaf ik ook aan, steek je energie lekker in wat anders en accepteer de vergoeding van T-Mobile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:23
Cheezborger schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:07:
[...]en Pasen viel ook gewoon heel vervelend dit jaar. :)
Hahaha, net als nieuwjaarsdag dit jaar ook op 1 januari viel.

On topic:
Ik denk dat er niet meer inzit dan de €15,00. Internet (en zeker wanneer er 4g/hotspot/werk/school alternatieven zijn) is nog steeds geen 1e levensbehoefte. Zijn we overigens wel hard naar op weg.

[ Voor 8% gewijzigd door virtualite op 18-04-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
55 euro aan databundel? Wat deed ze dan wel niet? Of is dat ook voor Netflix gebruikt?
Om even bij T-Mobile te blijven: https://www.t-mobile.nl/prepaid/bundels/mobiel-internet
2,95 per dag voor onbeperkt. Met 14 dagen is dat 41,30 euro. ;)

Ze hebben een fout gemaakt en bieden een compensatie aan. Je hebt geen always-up overeenkomst met ze.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26
Señor Sjon schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:32:
55 euro aan databundel? Wat deed ze dan wel niet? Of is dat ook voor Netflix gebruikt?
Om even bij T-Mobile te blijven: https://www.t-mobile.nl/prepaid/bundels/mobiel-internet

Ze hebben een fout gemaakt en bieden een compensatie aan. Je hebt geen always-up overeenkomst met ze.
Maar ze hebben dan wel perongelijk zijn toegang geweigerd. Heb je een onbeperkt reizen abonnement bij de NS. En moet je alsnog kaartjes kopen omdat hun een fout hebben gemaakt. En krijg je maar een deel terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuswug
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 09:18
T-mobile heeft mij laatst twee weken onterecht afgesloten.
Zodat mijn vriendin in ieder geval vanuit huis kon studeren heeft zij Internet bundels aangeschaft, over de periode van 2 weken voor ruim 55,-.

Nu stelt T-mobile een compensatie voor van 13,50 (evenredige restitutie abbonnementskosten) en een extra tegemoetkoming van 15,- , daar zij het ook een erg vervelende situatie vinden. Nu ben ik het hier niet mee eens en zou ik graag een vergoeding van de door mij gemaakte kosten zien + de restitutie naar ratio. Ben ik onredelijk?
Ik heb ook T-mobile thuis en had ter compensatie dat mijn bundel werd tijdelijk geupgrade naar onbeperkt zodat ik 4G hotspot kon maken voor thuis. Toen mijn internet het niet deed door een probleem met de kabel(nieuwbouwwijk was nog niet aangesloten). waarom heb je zoiets niet geopperd ?

(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
wuswug schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:33:
[...]

Ik heb ook T-mobile thuis en had ter compensatie dat mijn bundel werd tijdelijk geupgrade naar onbeperkt zodat ik 4G hotspot kon maken voor thuis. Toen mijn internet het niet deed door een probleem met de kabel(nieuwbouwwijk was nog niet aangesloten). waarom heb je zoiets niet geopperd ?
Heb ik gedaan, maar ze konden geen 4G usb stick opsturen en ik heb helaas Vodafone/Tele2 als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Señor Sjon schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:32:

Tele2 buiten bundel, 10 euro per Gb uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-09 16:19
Voor dubbeltje eerste rij willen zitten, neem dan een zakelijke aansluiting en be the man...

Consumenten aansluiting hebben bedrijven lak aan je down tijd en hoeft alleen gekeken te worden naar abo - downtijd = “recht op tegoedkoming” + hoffelijkheid van klant vs beleidsregels/medewerker oftewel die ligt gemiddeld op €30 wat hoger bij de duurdere leveranciers...

Als ik dit destijds als “klacht” op mn bureau had liggen was het simpel; “abonnementsgeld in downtijd terug en als je aardig was 50% van de gemaakte kosten bij de concurrent” en succes bij de zakelijke markt als je t der niet mee eens was. Betaal je namelijk geen dubbie om eerste rang te zitten maar heb je een SLA waar zowel bedrijf als ondernemer rechten van kunnen aftrekken. Al heb je bijv ook als consumenten altijd online constructies. Bij XS4ALL en KPN bijv ben je altijd online (mits je betaald hebt)

Zou eens uitrekenen wat je verlies is en kijken of je de helft ervan kan terug vragen, nee heb je, ja is een mogelijkheid mits het gedrag en zin ernaar is.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
J-roenn schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:43:
[...]

de laatste meters ( vanaf wijkkast tot ISRA) is toch wel gewoon altijd van KPN, of zijn er daadwerkelijk woningen in Nederland waar 2 telefoonverbindingen van verschillende aanbieders binnenkomen ?
Glasvezel heeft geen telefoon ISRA punt in huis en komt rechtstreeks de woning in. Vodafone heeft destijds via een bedrijf zelf alles aangelegd en T-Mobile heeft daarvan dus alles overgenomen.

Het kan wel zijn dat T-mobile een 3e partij inschakelt om het op te lossen maar dat is wel allemaal rechtstreeks in opdracht van T-Mobile.

Het gaat hierom: https://www.t-mobile.nl/thuis/internet/glasvezel dus niet om DSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 17:59

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Persoonlijk een paar maanden geleden ook voorgehad, maar dan met een business abonnement bij Telenet.
Dag erna werd de lijn hersteld, binnen de 12 uur na melding werd het opgelost.

De compensatie die ik kreeg was toen een halve maand gratis als compensatie, ongeveer een 30 euro. Zover dus niet van wat jou aangeboden wordt, maar met een consumentenpakket is wat je aangeboden krijgt een prima aanbod - hoe groot het ongemak ook is.

Als je afhankelijk bent van internet voor je job (thuiswerken), dan moet je overwegen of een businesspakket niet beter geschikt is of een back-up lijn voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:41
DutchKel schreef op donderdag 19 april 2018 @ 06:40:
[...]

Glasvezel heeft geen telefoon ISRA punt in huis en komt rechtstreeks de woning in. Vodafone heeft destijds via een bedrijf zelf alles aangelegd en T-Mobile heeft daarvan dus alles overgenomen.

Het kan wel zijn dat T-mobile een 3e partij inschakelt om het op te lossen maar dat is wel allemaal rechtstreeks in opdracht van T-Mobile.

Het gaat hierom: https://www.t-mobile.nl/thuis/internet/glasvezel dus niet om DSL.
Vodafone heeft helemaal niks zelf aangelegd. Ze hebben GlasOperator overgenomen en hebben daarnaast actieve apparatuur geplaatst in een aantal PoP's, al ligt dat proces naar mijn weten tegenwoordig redelijk stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik zou richting t-mobile aangeven dat de door jou gemaakte kosten hoger liggen dan die 15 euro, namelijk 55 euro en dan kijken wat ze zeggen. Houden ze vast aan die 15 euro, jammer.

Het enige wat je dan kan doen als je ontevreden over de afhandeling bent, is weggaan.

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Dat heb ik inderdaad gedaan. Ook nog geprobeerd om bijvoorbeeld een verhoging van de snelheid te krijgen maar uiteindelijk heb ik het moeten doen met de 15 euro vergoeding. De overheid zou hier een hogere vergoeding moeten voorschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 21:04
Het enige wat je nog redelijkerwijs zou kunnen doen is ( dreigen met ) overstappen naar een andere aanbieder.
Hele grote kans dat ze dan ineens aanzienlijke korting kunnen geven welke wel veel meer kan zijn dan die 40 euro die je nog probeert te halen.
Het afsluiten van jouw verbinding kost hun namelijk ook weer geld; ze verliezen jou als klant waardoor zij helemaal geen inkomsten meer van jou ontvangen.

Wat wel zo is, is dat het geld/korting je hieruit mogelijk weet te halen uit een '' ander potje '' komt.
Je krijgt dat geld namelijk omdat je wellicht zou willen overstappen en niet omdat je schade hebt ondervonden ( door hun toedoen ).
Je kunt natuurlijk ook gewoon echt weg gaan, KPN, Telfort en NLE bieden vergelijkbare glasvezel pakketten aan.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:24
JohanNL schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:09:
Het enige wat je nog redelijkerwijs zou kunnen doen is ( dreigen met ) overstappen naar een andere aanbieder.
Hele grote kans dat ze dan ineens aanzienlijke korting kunnen geven welke wel veel meer kan zijn dan die 40 euro die je nog probeert te halen.
Het afsluiten van jouw verbinding kost hun namelijk ook weer geld; ze verliezen jou als klant waardoor zij helemaal geen inkomsten meer van jou ontvangen.

Wat wel zo is, is dat het geld/korting je hieruit mogelijk weet te halen uit een '' ander potje '' komt.
Je krijgt dat geld namelijk omdat je wellicht zou willen overstappen en niet omdat je schade hebt ondervonden ( door hun toedoen ).
Je kunt natuurlijk ook gewoon echt weg gaan, KPN, Telfort en NLE bieden vergelijkbare glasvezel pakketten aan.
Dit kan alleen maar als je contract bijna verlopen is toch? En wat doe je dan als je naar een andere partij gaat, daar een storing hebt en weer “zo weinig” vergoeding krijgt? Iets waar je tenslotte ook niet eens recht op hebt, als ik zo de vorige posts lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
JohanNL schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:09:
Helaas komen die niet op het T-Mobile glasnetwerk, die hebben “alleenrecht” in het gebied waar ze glasvezel hebben liggen.

Dan heb je alleen adsl of kabel als “alternatief”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26
DutchKel schreef op maandag 23 april 2018 @ 07:41:
[...]

Helaas komen die niet op het T-Mobile glasnetwerk, die hebben “alleenrecht” in het gebied waar ze glasvezel hebben liggen.

Dan heb je alleen adsl of kabel als “alternatief”.
Er kan toch ook gewoon KPN naast liggen hoor. Alleen gaat het dan over KPN popkast apparatuur IPV T-Mobile. Ik kan kiezen kiezen tussen KPN T-Mobile en tweaks eigen netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Ik begrijp het goed dat die 13,50 het abonnementsgeld is dat je hebt betaald voor de twee weken dat je geen internet had? Wat bedoel je dan nog met 'de restitutie naar ratio'? [sic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Krulliebol schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:05:
Ik begrijp het goed dat die 13,50 het abonnementsgeld is dat je hebt betaald voor de twee weken dat je geen internet had? Wat bedoel je dan nog met 'de restitutie naar ratio'? [sic]
Die 13,50 is het abonnementsgeld (14/30), 15,- is de additionele vergoeding.

Pagina: 1