Toon posts:

Langauge switch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen van het goede leven,

In het kort:
Ik heb een multi language website, US , EN, FR, & NL
Alle hreflangs staan goed,
Voorheen was de default nederlands, maar ben sinds 2 maanden over gegaan naar engelse content.

Nu is mijn vraag:
Als ik de belangrijkse zoekwoorden google, zie ik een engelse Meta Title en Engelse meta, maar word gestuurd naar de /nl URL ervan, waarvan de titel en meta gewoon correct Nederlands is

Zon beetje me hele google resultatebn zijn omzeep geholpen door de language switch van NL naar US (engelse content switch)

Iemand een idee hoe ik dit oplos?
Enige wat ik(nog) niet heb geprobeert is om te klooin met de meta-tag, maar daar ligt het niet aan volgens mij..

heeft iemand de gouden tip voor?

bvd :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2018 21:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik trouwens WPML hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nobody knows the answer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:48

André

Analytics dude

Wat bedoel je met "ben sinds 2 maanden over gegaan naar engelse content"? Je had toch al Engelse content? Wat is er over gegaan dan? In principe had je 4 talen keurig in Google staan, en daar is toch niets aans veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de eerste 2 jaar was de default . www.mijnsite.com Nederlands
2 maanden geleden heb ik de beslissing genomen dat de default engels mnoet gaan worden, ik heb de Nederlanse content naar www.mijnsite.com/nl

Ik heb dus een taal switch gemaakt, alle hfreflangs staan goed.
Als ik mezelf google dan zie ik dus mijn bedirjf naar voren komen, met een engelse titel, engelse meta, maar in de url staat www.mijnsite.com/nl . en die pagina waar ik uitkom heeft gewoon een nederlanse meta, titel en content, ik zoek al tijden naar een oplossing maar kan het gewoon niet vinden...

Snapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Je hebt zomaar de NL content verplaatst zonder te redirecten, en dan vervolgens op de oude NL url's de Engelse content geplaatst? Of is alleen de homepage van taal veranderd en stonden de overige pagina's altijd al in de /taal map?

Als alles nu goed staat en je hebt de hreflangs ook goed zal het vanzelf goed komen in Google. Het kan alleen af en toe even duren. En krijg jij alleen die /nl in de zoekresultaten? Of mensen met andere taalinstellingen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles net geredirect,

Nee iedreen krijgt engelse meta titel maar de groene url staat dan mijnsite.com/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:02:
Ik gebruik trouwens WPML hiervoor
Gebruik a.u.b. de wijzig-link (rechtsbovenaan je post) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rViZSDpQ5n2TpYCcyrDz83Jf/full.png
Wil je een topickick binnen 24 uur achterwege laten a.u.b.?
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:51:
de groene url staat dan mijnsite.com/nl
Ik heb wel gehoord van groene stroom, maar groene url's :?
André schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:28:
Als alles nu goed staat en je hebt de hreflangs ook goed zal het vanzelf goed komen in Google. Het kan alleen af en toe even duren.
Dat dus. Gewoon een beetje geduld hebben.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

@RobIII die groene url's zijn diegene die in de google resultaten staan ;)

@Verwijderd ik zou gewoon even afwachten, het heeft soms even tijd nodig. Ook kan het zijn dat je voornamelijk inkomende links uit 1 taal hebt en google je site daarom met die taal associeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
André schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:15:
@RobIII die groene url's zijn diegene die in de google resultaten staan ;)
:D Ah, die! _O- Ik dacht in de adresbalk 8)7

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afwachten dus... Bedankt heren, ik wacht af
Pagina: 1