Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...
http://groups.yahoo.com/group/Nokia-9210-Nederland/messages
vraag het hier eens
komt heel veel info langs
vraag het hier eens
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
THNX... ik heb 't al voor elkaar !!! Ik WAP nu via Genie en dat werkt prima !!!
Btw, ONWIJS KEWLE FOON
Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...
9210???
Dat is toch dat openklap geval???
Ik snap dat ie cool is (vanwege de optie)
Maar dat gaat niet op tegen de grote en het uiterlijk... vindt ik!!!
Maar ja dit is mijn (vrij standaart) meinig.
Dat is toch dat openklap geval???
Ik snap dat ie cool is (vanwege de optie)
Maar dat gaat niet op tegen de grote en het uiterlijk... vindt ik!!!
Maar ja dit is mijn (vrij standaart) meinig.
Verwijderd
mijn mening is siemens boven alles dus heb hier eigenlijk weinig te zoeken.. kheb het niet zo op nokia omdat iedereen er gewoon mee rondloopt je bent dan totaal niet meer uniek
Verwijderd
met de 9210 wel hoor!Op zondag 15 juli 2001 23:41 schreef mafiasven het volgende:
kheb het niet zo op nokia omdat iedereen er gewoon mee rondloopt je bent dan totaal niet meer uniek
Verwijderd
maar om geen nieuw topic te hoeven openen en toch beetje ontopic te blijven.. ik heb dus ook wap en heb laatst me hotmail gechecked via wap. Maar is de beveiliging via wap wel gewaarborgd met je password enz?
Hoe doe je dat, je hotmail checken via WAP? ik ben daar ook al naar opzoek, maar weet niet echt hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.Op maandag 16 juli 2001 12:53 schreef mafiasven het volgende:
maar om geen nieuw topic te hoeven openen en toch beetje ontopic te blijven.. ik heb dus ook wap en heb laatst me hotmail gechecked via wap. Maar is de beveiliging via wap wel gewaarborgd met je password enz?
Verwijderd
gewoon www.wapmx.com in je toestel intoetsen bij urlOp woensdag 18 juli 2001 18:12 schreef Killkees het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, je hotmail checken via WAP? ik ben daar ook al naar opzoek, maar weet niet echt hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Pagina: 1