Apu vs videokaart HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• ilosoxx
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-01 13:30
Beste tweakers,

Ik heb een
pricewatch: AMD A10-7860K Boxed

en een over

pricewatch: MSI N730K-2GD3/OC

Nu kom ik er niet uit.

Is het beter om deze kaart er bij te doen? of alleen de apu?

ik heb het idee dat het in fps niet heel veel verschil is en in sommige games de apu zelfs beter is.

kan iemand mij misschien meer vertellen hoe je dit kan berekenen welke beter is?

want de spec's van de apu geeft niet de volledige rekenkernen aan bijvoorbeeld, er is mij wel vertelt dat je dit niet kan vergelijken, maar wil het graag van meerdere horen

alvast bedankt.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:27

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En wat zeggen de verschillende benchmarks die je hebt gevonden over de prestaties van de APU uit 2016 vs de nVidia GT730 uit 2014?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ilosoxx
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-01 13:30
Hero of Time schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:00:
En wat zeggen de verschillende benchmarks die je hebt gevonden over de prestaties van de APU uit 2016 vs de nVidia GT730 uit 2014?
hmm 2016,2014 was met niet opgevallen. dit verklaard het.

Nu weet ik wel welke beter is. bedankt! _/-\o_

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:27

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Werkelijk? Je hebt niet eens gekeken naar de pricewatch prijsgrafiek wanneer deze begon? En dus ook niet eens gezocht naar wanneer de twee waren uitgebracht? Man, dat is echt serieus geen enkele inzet tonen. :F Het is toch wel het minste wat we hier verwachten namelijk.

Edit:
Toevoeging aan hieronder: jaar zegt idd geen klap. M'n videokaart van 4 jaar oud is nog steeds beter dan de IGP op een Coffeelake CPU.

[ Voor 21% gewijzigd door Hero of Time op 17-04-2018 22:23 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ilosoxx schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:14:
[...]

hmm 2016,2014 was met niet opgevallen. dit verklaard het.

Nu weet ik wel welke beter is. bedankt! _/-\o_
Een jaartal zegt niks... Net als bij wijn; daar zijn oudere jaartallen soms ook beter.

Benchmarks, reviews en YT gameplay bekijken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Of nog beter: je hebt die dingen zelf, probeer het zelf gewoon met jouw toepassingen en jouw instellingen voordat je het een ander vraagt 8)7

Op GoT is geen vraag te simpel, maar we verwachten wel dat je zelf de moeite doet dingen op te zoeken en uit te proberen. Als dat niet lukt of onduidelijk is helpen we je graag, maar lukraak een vraag stellen zonder uitzoekwerk die je nota bene zelf kunt beantwoorden door de apparatuur die je hebt te gebruiken... nee.

Verder:
- Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! over het hoofd gezien? Al heb je de apparaten al, dit is een aankoopadviesvraag en hoort dus in de aankoopadviesfora.
- een topictitel op GoT hoort informatief te zijn, niet schreeuwerig. "HELP" voegt niets toe en irriteert alleen.

Move PMG -> CAA en dicht wegens geen eigen inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.