Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Op dit moment bezit ik een Samsung Galaxy S6 32gb. Nu kan ik een iPhone 6S plus 16gb overnemen die weliswaar 2 jaar gebruikt is maar wel altijd in hoesje heeft gezeten en helemaal 100 procent krasvrij is. Nu twijfel ik. Aan de ene kant vindt ik 16gb te weinig omdat ik veel fotos en videos bewaar. Ik vind de kleuren op de iPhone display meer naturel wat ik persoonlijk mooier vindt. En ik vraag me af, ik heb de Galaxy s6 nu een paar maanden, ik ben soms bang dat met android de telefoon na een tijdje heel traag wordt en dat IOS dit minder heeft. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben. Ik heb op mijn galaxy S6 32gb Android 7.0 en ik heb ongeveer nog 15gb vrije ruimte. Weet iemand of de galaxy s6 na verloop van de tijd traag wordt? En heeft de IPhone 6S plus dit ook? Ik had altijd het idee dat iPhones wat sneller waren. Als je android net hebt is ie heel snel maar na een jaar ofzo is android meestal veel trager dacht ik, of valt dit bij de galaxy s6 wel mee? Want ik twijfel of ik die iPhone 6S plus over wil nemen. Op de iPhone 6S plus draait IOS 10.2.1 Zou het ondanks de kleine 16gb opslagruimte de moeite waard zijn om de iPhone 6S plus te nemen? Ik zit met het geheugen en de snelheid. De iPhone 6S plus is net helemaal naar fabrieksinstellingen hersteld dus hij is nu razendsnel, ik vraag me af of dat zo blijft aangezien IOS meestal wel goed geoptimaliseerd is? Zou het de moeite lonen over te stappen op de 6s plus?

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-11 20:50

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

De iphone 6S is oud ook is de opslag te krap je hebt nu 32GB, nee ik zou hier niet voor kiezen en minstens 1 jaar wachten.

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 19:08
ik ben zelf van een S6 Edge 32gb naar 6s 64 GB gegaan en is me tot nu toe niet tegen gevallen. Wel zou ik in dit geval (wegens het minimale prijs verschil waarschijnlijk) gewoon voor een 32/64 refurbished gaan en dan het liefst van een goed bedrijf (bv. Forza)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien eerst vaker op Enter drukken, je hoeft niet per cm2 af te rekenen :+

Maar in het kort, als de 6S plus maar 16GB heeft, is dat te weinig om nu één op één over te stappen.
Je gaat data moeten verschuiven.
Het toestel kan gewoon een update krijgen naar 11.3, zo oud is die nog niet.

Voor verder algemeen gebruik is er geen verschil, alle apps zijn verkrijgbaar, op zowel IOS als Android, en er stappen dagelijks 100'en gebruikers over van de ene naar de andere kant.
Maar een handvol heeft verwachtingen die niet waargemaakt kunnen worden ( speciale eisen )

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook mensen met een galaxy s6 die hem al 1.5 of 2 jaar hebben, is de telefoon dan nog steeds snel?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Pak de iPhone gewoon, vervang voor het einde van het jaar de batterij bij Apple voor 29 Euro, en ervaar gewoon het verschil.
Bevalt het niet, verkoop je hem weer, ze zijn redelijk waardevast. Bevalt het wel maar kom je ruimte te kort, ga je op zoek naar een upgrade.
Pagina: 1