Toon posts:

annuleren bij Gistron.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vrijdagmiddag een Iiyama vm pro 411 besteld maar heb er nu al spijt van. Na al die verhalen over die rotte vm pro 451 moet ik echt niets meer van Iiyama hebben. Sorry fans... Ook die zogenaamde opwarmtijd, daar heb ik geen zin in. Verder is het design van de Iiyama monitoren echt OERLELIJK, maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste. Ik ga nu voor een ctx trinitron of een sony. Maar om even on-topic te blijven, heeft er iemand ervaring met annuleren bij Gistron? Ik denk eigenlijk niet dat ze zo moeilijk zullen doen; ik heb er ook al erg veel spul gekocht dus...
Ik ga ze morgen bellen en heb ook al een meeltje gestuurd, waarin ik ze best wel een veer in de reet steek eigenlijk >:)

Verwijderd

als je onder rembours hebt bestelt en ze komen, wijger je het pakket gewoon :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb van de week ook een bestelling bij Gistron ge -annuleerd. Ik stuur dus netjes een mailtje met de reden ed. reageren ze gewoon totaal niet op. Komen ze het pakketje
aan de deur afleveren, heb het aangenomen -> verder niets meer van gehoord :).

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op zondag 15 juli 2001 18:11 schreef sjello007 het volgende:
Hoi,

Ik heb vrijdagmiddag een Iiyama vm pro 411 besteld maar heb er nu al spijt van. Na al die verhalen over die rotte vm pro 451 moet ik echt niets meer van Iiyama hebben. Sorry fans... Ook die verrekte opwarmtijd en wazige letters met schaduwen, daar heb ik geen zin in. Verder is het design van de Iiyama monitoren echt OERLELIJK. Ik ga nu voor een ctx trinitron of een sony. Maar om even on-topic te blijven, heeft er iemand ervaring met annuleren bij Gistron? Ik denk eigenlijk niet dat ze zo moeilijk zullen doen; ik heb er ook al erg veel spul gekocht dus...
Ik ga ze morgen bellen en heb ook al een meeltje gestuurd, waarin ik ze best wel een veer in de reet steek eigenlijk >:)
Probeer ze eerst maar eens aan de lijn te krijgen want dat is een gedoe :( )

Turn it off and on again.

Verwijderd

Je maakt gewoon een nieuwe bestelling bij Gistron en als je wij bent neem dan een LG flatron 915ft+ en zet er als opmerking bij dat die pyama monitor vervalt, per ongeluk verkeerd gegaan ofzo.
Ze hebben nu toch nog niks verstuurd dus nu kun je het nog veranderen

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
gewoon niet aannemen bij de deur..das alles..

Verwijderd

Ik heb vrijdagmiddag een Iiyama vm pro 411 besteld maar heb er nu al spijt van. Na al die verhalen over die rotte vm pro 451 moet ik echt niets meer van Iiyama hebben
Omdat er problemen met de 451 zijn koop je geen 411 :?
Die snap ik niet, 451 is (tot nu toe) de enige iiyama die problemen heeft gegeven (als het goed is nu opgelost).

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
nee annuleren bij xenon is een lolletje :(
zeggen ze 5 dagen levertijd na 7 werkdagen nog niks dus toen heb ik een mailtje gestuurd dat ik de bestelling wou annuleren, krijg ik na 2 dagen mailtje terug dat kost je dan 56,70 :( , je mag alleen annuleren als ze ruim over de levertijd zijn. Ik heb dus gelijk maar een mail teruggestuurd dat ik niks betaal en dat ze te laat waren met hun levertijd

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 10:39
volgens de wet kun je bij koop op afstand binnen 30 dagen annuleren, en als ze het in hun voorwaarden hebben staan minimaal 7 dagen bedenktijd...annuleren kan dus altijd.
Stuur een e-mail, en als daar niet op gereageerd wordt een aangetekende brief ?

• Edmond
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:45
Volgens de wet heb je inderdaad bedenktijd.
Dus annuleren die hap.
Pagina: 1