Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vandaag heb ik de Nokia 6.1 ookwel bekend als Nokia 6 2018. Hiervoor had ik een Lg nexus 5x, daarmee kon je via de vingerscan de telefoon bedienen (bv naar beneden vegen over scanner , taakbalk komt naar beneden)
De nokia doet dit niet gezien de bijna stock Android waar hij op loopt.
Weet iemand of en hoe er enige software te downloaden is waarmee de Nokia dat ook zou kunnen?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Het is namelijk belangrijk om eerst zelf wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent.

Wat heb je dus zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan en kan je dat toevoegen aan je openingspost?

• hrt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11 16:59

hrt

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:55:
Hallo,

Sinds vandaag heb ik de Nokia 6.1 ookwel bekend als Nokia 6 2018. Hiervoor had ik een Lg nexus 5x, daarmee kon je via de vingerscan de telefoon bedienen (bv naar beneden vegen over scanner , taakbalk komt naar beneden)
De nokia doet dit niet gezien de bijna stock Android waar hij op loopt.
Weet iemand of en hoe er enige software te downloaden is waarmee de Nokia dat ook zou kunnen?
Werkt hier wel gewoon..

24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017