XS4all gesloten wegens calamiteit!?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.014 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Ik probeer XS4All te bellen omdat ik voor de tweede keer in iets meer dan een maand een certificaatfoutmelding krijg bij het ophalen van mijn mail waarover niets gemeld wordt op hun site.

De consumentenlijn geeft in gesprek en de zakelijke lijn de melding dat XS4All wegens een calamiteit gesloten is. :?

Weet iemand meer?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-10 16:13
Ik werd net door hun gebeld voor een aanbod voor mobiele telefonie, misschien is dit een extern bureau dan?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:12
Ze hebben een mail storing lees ik op Twitter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Niet iets dat kwalificeert als een calamiteit en een reden om te sluiten. Is die calamiteit de oorzaak van die mailstoring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:12
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:36:
Niet iets dat kwalificeert als een calamiteit en een reden om te sluiten. Is die calamiteit de oorzaak van die mailstoring?
Ik ga er vanuit dat de mailstoring de calimiteit is.. Hoe Xs4all dat normaal doet met storingen weer ik niet, maar wellicht kunnen ze het aantal meldingen niet aan en sluiten ze de supportlijn tijdelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Hoyden schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:37:
[...]

Ik ga er vanuit dat de mailstoring de calimiteit is.. Hoe Xs4all dat normaal doet met storingen weer ik niet, maar wellicht kunnen ze het aantal meldingen niet aan en sluiten ze de supportlijn tijdelijk ?
Lijkt het me beter om een simpele boodschap dat er een storing is prominent op hun site te zetten. Daar zullen veel mensen wel checken voordat ze bellen. Deed ik ook. Dan raakt de helpdesk niet overbelast. Dan ga je toch niet de hele helpdesk sluiten?

Die melding van een storing stond er nog niet toen ik checkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:52

defiant

Moderator General Chat
Gezien het een technische calamiteit is, is dit meer iets voor IH i.p.v. AWM, dus AWM->IH

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
En aangezien het hier gewoon om een storing bleek te gaan, kan er ook een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.