WP/Woocommerce - bepaalde variaties add to cart onzichtbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-03 13:17
Heel specifiek verzoekje voor wordpress met WooCommerce. Ik heb daar een plugin toegevoegd voor product offertes, (YITH request a quote).

De request a quote krijg ik netjes onder de producten te zien naast de add to cart knop, echter onder bepaalde productvariaties is het niet handig om dit direct te bestellen.

Heel simpel voorbeeld, als ik een t-shirt heb, kan ik hem in groen in XL direct bestellen met een bepaalde prijs. echter als ik er een tekst op wil, dan is het niet handig om die direct te laten bestellen. Dan wil ik dat dit gebeurd via de offerte knop. De add to cart mag dan onzichtbaar.

Is zoiets mogelijk?

partij YITH aangesproken, en die willen mij meteen een andere plugin verkopen die wel 'enkel de offerte knop' laat zien, maar niet specifiek voor sommige product variaties

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ja.

Zoals je hier echter kunt lezen hebben we 't in de Devschuur® over zélf maken/aanpassen/programmeren en tenzij je dat van plan was (dat haal ik niet uit je topic) kunnen we hier daarom ook verder weinig mee.

Je bent van harte welkom een nieuw topic te openen, maar hou dan wel even bovenstaand in gedachte ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.