Toon posts:

Geluidskaart met digital-out (AC-3) onder Win2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik zoek een geluidskaart met een optische uitgang die onder Win2K + PowerDVD een Dolby Digital / DTS stream naar buiten pompt. Ik weet dat er een dure versie is van een SB Live die dat kan, maar dat vinnik veel te duur. Je hebt ook nog de Terratec 512i die het zou moeten kunnen (ik heb dit kaartje zelf) maar onder Win2k is dit kaartje slecht aan de praat te krijgen laat staan dolby digital out (werkt al helemaal niet).

Nog andere alternatieven voor geluidskaarten?

Grtz
Han

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 09:55
Waarom geen Hollywood Plus? Heeft een mooie spdif uitgang voor je DD/DTS, s-video met 10.000 keer beter beeld dat welke tv-out dan ook en hardware playback dus je cpu kan lekker }:O draaien.

En dat voor rond de f 200,-.

Coïtus ergo sum

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

iGadget

Wowsers!

Hollywood+ is toppie kaart... maar ik ben nog geen regiovrij-maak proggies tegengekomen voor driverversie 2.2, en da's de enige versie voor zover ik weet die goed lipsync loopt. Mahgoed ik heb hier al een apart topic over gestart, dus als iemand hier meer over weet, reply dan daar aub :)

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 09:55
Remote selector 1.79 en Zone Selector 4.2.2 ondersteund v2.2 beta build 139_5

Coïtus ergo sum

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

iGadget

Wowsers!

Ik zie nu pas dat je _optisch_ wilt... suf zeg, dat ik dat niet eerder heb opgemerkt.

Anywayz, de hollywood plus heeft dus GEEN optische digitale uitgang. De SBLive platinum wel, maar da's wel een erg dure oplossing. Waar je ook aan zou kunnen denken is een kaart met coaxiale uitgang (zoals de Hollywood+ bijv.) en daar dan een verloopkitje voor kopen (Conrad heeft die dingen bijvoorbeeld). Is waarschijnlijk goedkoper dan een Live Platinum...

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"