Subforum voor de softere IT aspecten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:19
Hoi Moddereters ;-)

Ik wil graag een topic openen waarin ervaringen kunnen worden gedeeld met betrekking tot het traject ná oplevering van een project (DevOps, e.d.) maar kan hier niet het juiste subforum voor vinden. Ik kan het wel posten in het Persoonlijke ontwikkeling/loopbaan subforum - maar daar hoort het ook weer niet echt thuis. Volgens mij kan ook niet iedereen daar bij.

Een andere optie is in een van de Programming subfora - maar dat is eigenlijk alleen voor de heel specifieke IT kanten zoals grafisch ontwerp, programming en weer niet voor algemene zaken rondom IT.

Zou het misschien mogelijk zijn om onder een van de bestaande categoriën een extra subforum te openen voor de softe zaken rondom IT te bespreken? Denk hierbij aan Support, Project management, DevOps, ITIL, e.d. ?

In het geval van een 'nee', in welk subforum mag ik mijn topic openen? Het mag van mij best publiek toegankelijk zijn.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een eigen subforum voor een onderwerp waar nu nauwelijks over gepraat wordt is redelijk kansloos, daar hebben we wel ervaring mee. :)

Verder, als we geen enkel subforum hebben wat past voor het onderwerp en het onderwerp is niet expliciet verboden, dan is er altijd een passend subforum: Algemene Zaken :*)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:19
Alright,thanks!