Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heathcliff456
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11-12-2020
Na enkele keren iemand Monster Hunter: World te zien streamen dacht ik mij het spel te kopen. Fast-forward een anderhalve maand en ik heb gewoonweg een nieuw lievelingsspel, ik kan er gewoon niet afblijven. Jammer genoeg ben ik nauwelijks thuis en kan ik wegens een gedeelde eigendom van mijn Playstation 4 jammer genoeg alleen in de weekends spelen.

Ik ben er dus over aan het nadenken om Monster Hunter 4 Ultimate te kopen maar ik weet niet welke hand-held console ik hierbij zou moeten gebruiken? Zijn er hier enkele mensen die hun ervaring met dit spel (of een andere monster hunter editie) kunnen delen op hun specifieke apparaat en hierover een feedback kunnen geven?

Nota bene: Ik weet al dat het best speelt op ofwel een Nintendo 3DS, 3DS XL en 2DS XL, ik vraag me gewoon af of het de extra 20 euro waard is om een 3DS of zelfs een 3DS XL te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:55
Ik zou in ieder geval een 2/3DS uit de "New" serie halen, die spelen de game wat soepeler af. Daarnaast heb je dan ook een tweede "pookje", wat erg helpt bij camerabesturing. De grootte van het scherm en of je 3D wil is afhankelijk van je eigen voorkeur.

Qua versies zijn vrijwel alle MH's wel goed, maar hoe ouder de versie, hoe minder gestroomlijnd zoals MHU hij zal zijn ;) MH4U is wel een goede keus.

[ Voor 10% gewijzigd door Flapperbol op 17-04-2018 07:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-07 14:41
Wat Flapperbol zegt. een "new" serie halen. en voor Monster hunter zou ik toch wel een XL versie aanschaffen in verband met de grotere schermen. de schermen op de normale versie zijn gewoon te klein.

Dan blijft de new 2ds xl of new 3ds xl over.
Zelf heb ik de new 3ds xl maar gebruik de 3d functie nooit. Leuk voor even maar dan houdt het wel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-07 15:16
New 3ds is wat zwaarder dan de new 2ds xl .. .Ding is wel dat de speaker van de new 2ds xl een stuk minder is dan de new 3ds xl. Ook iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik zou voor een new 3d versie gaan. De gewone is amper nog te vinden, dus dan zou ik voor de new 3ds xl gaan.