DPC-flex: Who's in?

Pagina: 1
Acties:

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Kijk ook hier op wdo

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
* MM is in

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Quite sorry, I'm not really flexible. Running only S@H. 8-) However I support the initiative. Great idea.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
jup, me :)

Nadat we de nr.1 plek hebben gehaald met ECCp stel ik een putertje beschikbaar :)

http://www.donorofniet.nl/

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik niet, ik ga nu net lekker in Seti@Home :)

Virussen? Scan ze hier!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 12:25
* Tha_Snail is ook in :)
Op zondag 15 juli 2001 17:48 schreef Ercewee het volgende:
Quite sorry, I'm not really flexible. Running only S@H. 8-)
Da's flex genoeg aangezien DPC@Seti@home nu nog alle hulp kan gebruiken die het krijgen kan, maar hetzelfde geldt voor de beide andere @home projecten, Genome@home en Folding@home. ECCp-109 valt helaas af (dat draai ik nu, was anders lekker makkelijk geweest), omdat we Entrust zo goed als ingehaald hebben en verder niemand ons nog bedreigd :) Mochten ze dat wel doen.. daarvoor is DPC-FLEX :)

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Hoelang gaat dit flex team meedraaien bij een project? Ik bedoel, bij projecten als SETI en THINK gaan we echt de eerste plek niet halen...dus is een tijdslimiet misschien een idee?

http://www.donorofniet.nl/

• Tha_Snail
Op zondag 15 juli 2001 17:56 schreef jeroon het volgende:
Hoelang gaat dit flex team meedraaien bij een project? Ik bedoel, bij projecten als SETI en THINK gaan we echt de eerste plek niet halen...dus is een tijdslimiet misschien een idee?
Als we ECCp-109 gaan doen zouden we door kunnen gaan tot we op 1 staan. Gaan we Seti doen, dan is het doel denk ik 2e worden van Nederland achter SETI@NL, of voorkomen in de lange lijst waar de meeste teams in staan, die aan Seti@home meedoen. Doen we Genome@home, dan zou een doel kunnen zijn: top 15. Bij Folding@home: top 100. En anders zouden we het inderdaad met tijdsduur kunnen doen. Aangezien we flex zijn, om de maand ofzo, van project wisselen.

Verwijderd

/me wil hier best 1 pc voor aan het werk zetten ( ik vind dat de grotere subteams iig mee kunnen doen met 1 pc

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik wil ook wel een pc beschikbaar stellen :)
Maar als ik het echt helemaal niks vind ga ik misschien toch weer terug naar wat ik deed. Als we als subteam gaan flushen, op 1 adres wordt het voor eenlingen moeilijk om te kunnen concurreren, terwijl dat altijd het leuke is/was van nieuwe, relatief kleine projecten.
Dus lijkt het me leuker als iedereen die aan DPC-Flex meedoet dan wel op zijn eigen email, of op die van zijn subteam, flushed.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 18:35 schreef bram538 het volgende:
Ik wil ook wel een pc beschikbaar stellen :)
Maar als ik het echt helemaal niks vind ga ik misschien toch weer terug naar wat ik deed. Als we als subteam gaan flushen, op 1 adres wordt het voor eenlingen moeilijk om te kunnen concurreren, terwijl dat altijd het leuke is/was van nieuwe, relatief kleine projecten.
Dus lijkt het me leuker als iedereen die aan DPC-Flex meedoet dan wel op zijn eigen email, of op die van zijn subteam, flushed.
Zoals ik al eerder zei, de keuze is aan jezelf of je onder DPC-flex of onder je eigen naam flushed. Het zou natuurlijk wel leuk zijn om [flex] voor je naam te zetten ofzo. Stemmen op welk project we gaan helpen kan hier.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 15 juli 2001 18:46 schreef m.m het volgende:

[..]
Stemmen op welk project we gaan helpen kan hier.
Je hebt nu wel keurig ECCp, G@h en F@h erin gezet, maar je bent S@h op de poll vergeten...

Virussen? Scan ze hier!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 18:49 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Je hebt nu wel keurig ECCp, G@h en F@h erin gezet, maar je bent S@h op de poll vergeten...
Niet vergeten, maar express eruit gelaten, omdat we daar nauwelijks invloed kunnen uitoefenen, daar is een veel grootscheepsere aanpak voor nodig. F@H had er eigenlijk ook niet in moeten staan (is gelukkig op het moment nog niet op gestemd)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 15 juli 2001 19:01 schreef m.m het volgende:

[..]

Niet vergeten, maar express eruit gelaten, omdat we daar nauwelijks invloed kunnen uitoefenen, daar is een veel grootscheepsere aanpak voor nodig. F@H had er eigenlijk ook niet in moeten staan (is gelukkig op het moment nog niet op gestemd)
Dan houd je nog maar één project over: G@H, want ECCp zijn we al zo goed als de nummer één.

En dat zou betekenen dat de hele poll overbodig is...

Virussen? Scan ze hier!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 19:04 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Dan houd je nog maar één project over: G@H, want ECCp zijn we al zo goed als de nummer één.

En dat zou betekenen dat de hele poll overbodig is...
Toch niet.
De keus is: meteen g@h of eerst ECCp afhelpen. EN je hebt de mogelijkheid een ander project aan te dragen (waarin we nog niet participeren als DPC).

En laten we het nou niet over overbodige polls hebben zeg...

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:56

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik ga ook een pc op dat flex team inzetten. Op voorwaarde dat we eerst ECCP afmaken.
Misschien komt er dan nog een pc bij.

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 19:01 schreef m.m het volgende over S@H:

[..]

Niet vergeten, maar express eruit gelaten, omdat we daar nauwelijks invloed kunnen uitoefenen, daar is een veel grootscheepsere aanpak voor nodig.
Een beetje minder zinnig imho. Indien je een flex-team voor DPC op gaat zetten, lijkt me dat je ALLE projecten zou moeten ondersteunen waar DPC in participeert. Dwz ook Seti.

En waarom zou je geen projecten ondersteunen waar je wat minder kans in maakt :? Ergens richting top zou al geweldig zijn.
En tevens goed voor het all-round aspect van DPC.

Vergeet ook niet dat een stuk hogere output (tijdelijk of niet), door DPC of subteam (bv. DPC-Flex), kan bijdragen aan het aantal deelnemers voor DPC aan dat project. Oftewel DPC-Flex aka DPC-Promotieteam.

Tot slot lijkt me de kans op een top-positie binnen Seti niet onhaalbaar als je bedenkt dat het project net zo lang loopt tot er antwoord komt van de welbekende groene mannetjes. Velen zullen met mij eens zijn dat er dus meer dan tijd genoeg is. :P
(tenzij ik me natuurlijk vergis in de looptijd)

Ik kan me voorstellen dat er gekozen wordt voor een wat kleinere aanpak om te kijken hoe en of dit, op zich leuke initiatief, van de grond komt.

Of dit een bewuste keuze is weet ik niet, maar door projecten uit te sluiten maak je de kans op succes volgens mij wel kleiner.

Dat was het voor deze maand. :7

Gegroet en succes ermee.

* edit: spatie voor smilies * |:(

• Tha_Snail
Op zondag 15 juli 2001 20:26 schreef TomcatX het volgende:
Ik ga ook een pc op dat flex team inzetten. Op voorwaarde dat we eerst ECCP afmaken.
Misschien komt er dan nog een pc bij.
Oké, ik stel (nogmaals) voor om met DPC-FLEX eerst ECCp te gaan doen totdat we Entrust hebben ingehaald en niemand ons meer bedreigd. Daarna kunnen we dan OF gaan stemmen op het volgende project, OF van de poll op WDO uitgaan en (zoals het er nu naar uit ziet) Genome@home doen.

m.m heeft lekker telefoonlijn en komt dus mede mogelijk gemaakt door KPN niet eerder dan morgen online met het verlossende antwoord :P

Verwijderd

/me dendert vrolijk verder met RC5

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
* d33n 2

ennuh ik vinnet maar raar die gasten hier, eerst allemaal vet zeiken over dat seti zuigt, en seti dit, enzo.
en nu allemaal, JAH, seti, we hebben nog een hoop in te halen....

doe toch normaal man! :(

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
ik gooi er 900mhz in als flex pc...

Verwijderd

Goed idee, ik wacht nog even af tot er wat concretere plannen komen, maar reken er maar op dat mijn pc'tje meegraast }:O *D

• Elteor
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Goed idee, ik ben zelf toch al redelijk aan het "flexen", eerst van RC5 overgestapt naar OGR, daarna Gammaflux, nu Eccp en een beetje Genome. Het is voor iets minder grote teams leuker om met deze contest's mee te doen aangezien je daar meer invloed kan uitoefenen als op een gigantische contest als RC5.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

[zeur-modus]
Is dat DPC-FLEX nou wel nodig bij ECCp :? :?

We staan welliswaar nog niet op 1, maar scheelt niet veel meer... (zie hier maar ff voor meer info daarover)

Ik bedoel, bij SETI en G@H/F@H daar is tenminste echt HARD hulp nodig! ECCp komt er >:) heus >:) wel :P
[/zeur-modus]
Hmmzz... misschien dat ik me later nog bedenk maar ik wil best mn 333Celletje in het DPC-Flex pleuren :) (als er tenminste een dringend project is :)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Verwijderd

Ik wil mijn 800MHZ wel ter beschikking stellen. Ik flex van mezelf al een hoop, nl. eerst rc-5, toen ogr en nu ECCp. Ik wil echter wel eerst ECCp afmaken. B-)

• Scraper
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Houd er wel even rekening mee, dat als je dit opzet, dat het een grote kracht moet zijn. Het moet zoiets zijn als, wij komen ff binnen, gaan een poosje op nummer 1 draaien en daarna gaan we naar het volgende project. En zoveel kracht krijg je niet zomaar bij elkaar.

• _Gekkie_
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Lijkt me koeler om dan onder 1 meeladres dat te doen...

(bijvoorbeeld DPC-Flex@tweakers.net ofsow >:))

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• Tha_Snail
Op dinsdag 17 juli 2001 11:21 schreef _Gekkie_ het volgende:
Lijkt me koeler om dan onder 1 meeladres dat te doen...

(bijvoorbeeld DPC-Flex@tweakers.net ofsow >:))
Hier valt te lezen dat ECCp-109 het eerste project wordt waar DPC-FLEX aan mee gaat doen, en we kunnen onder 1 id gaan flushen, namelijk DPC-flex (heel origineel :P ). Er valt ook te lezen dat je niet persé op dit subteam hoeft te flushen, maar je kunt ook voor jezelf of je eigen subteam blijven flushen. Laten we er een gezellige strijd van maken :)

Iemand nog een forum te leen voor DPC-flex?

Verwijderd

Ik wil wel voor het DPC-flex subteam flushen, maar zolang we met ECCp bezig zijn doe ik het nog ff onder mijn eigen naam.
Als je met het subteam meedoet bij ECCp moet je dan DPC-flex als handle invullen? En moet het e-mail adres niet bij iedereen hetzelfde zijn:?

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 10:52 schreef Scraper het volgende:
Houd er wel even rekening mee, dat als je dit opzet, dat het een grote kracht moet zijn. Het moet zoiets zijn als, wij komen ff binnen, gaan een poosje op nummer 1 draaien en daarna gaan we naar het volgende project. En zoveel kracht krijg je niet zomaar bij elkaar.
Kan er niet iemand ff een pagina opzetten waarop iedereen aangeeft hoeveel mhz hij/zij beschikbaar stelt voor het flex-team, zodat er een beetje een indicatie is?

• Tha_Snail
Op dinsdag 17 juli 2001 12:48 schreef Gizmooh het volgende:
Als je met het subteam meedoet bij ECCp moet je dan DPC-flex als handle invullen? En moet het e-mail adres niet bij iedereen hetzelfde zijn:?
m.m!!! MM!!! Stefan!!! Help ons uit de brand, wat heb je voor FLEX-team opgericht?
Op dinsdag 17 juli 2001 12:51 schreef Gizmooh het volgende:
Kan er niet iemand ff een pagina opzetten waarop iedereen aangeeft hoeveel mhz hij/zij beschikbaar stelt voor het flex-team, zodat er een beetje een indicatie is?
Kunnen we dat niet gewoon hier in deze draad of in een nieuwe draad doen?

* Tha_Snail stelt 1650MHz beschikbaar, met een optionele 866+333 als reserve :)

Het lijstje tot nu toe:

Tha Snail 1650MHz
Gizmooh 800MHz
Gekkie 333MHz
Frenzy 900MHz

Wie volgt?

Verwijderd

700mhz

Verwijderd

Tha Snail ik begrijp uit de ECCp stats dat jij als Team Bogoh subteam doorgaat. Klopt dat of is dat om het flexteam een zet in de goede richting te geven. Iemand moet er starten nl..
Ik stel voor dat we gewoon als handle DPC-flex nemen, alleen is de vraag of je ook hetzelfde e-mail adres moet hebben:? Maar die is natuurlijk zo aangemaakt. >:)
Als dit rondkomt stap ik ook meteen over om het goede voorbeeld te geven.... :7

• Tha_Snail
Op dinsdag 17 juli 2001 15:28 schreef Gizmooh het volgende:
Tha Snail ik begrijp uit de ECCp stats dat jij als Team Bogoh subteam doorgaat. Klopt dat of is dat om het flexteam een zet in de goede richting te geven. Iemand moet er starten nl..
Vooralsnog flush ik inderdaad nog steeds onder Team BoGoH, ik weet niet wat ik daarna zal gaan doen. Moet ik nog overleggen met DPC-FLEX oprichter MM :) Heb al heel lijstje met dingetjes om te bespreken wat betreft DPC-FLEX, zal dit er aan toevoegen :) Maar ik ben van plan om te gaan flushen onder een DPC-FLEX account, daarvoor kunnen we dit, maar natuurlijk ook een ander of nieuw account gebruiken. En als er iemand moet starten, als er een nieuw account opgericht moet worden, is de eer natuurlijk aan oprichter MM :P
Ik stel voor dat we gewoon als handle DPC-flex nemen, alleen is de vraag of je ook hetzelfde e-mail adres moet hebben:? Maar die is natuurlijk zo aangemaakt. >:)
Quote uit de ECCp-109 FAQ:
- Kan ik meerdere pc's op 1 naam laten kraken?

Ja, dat kan. Gewoon overal dezelfde username en emailadres invullen.
In de eccp109 map staat een bestandje userinf.txt, daarin kun je zien wat de huidige instellingen zijn. (formaat "username,emailadres,identificatie". De identificatie is een naam die wordt gebruikt als er problemen zijn, 2 users met dezelfde naam, maar met verschillend emailadres ofzo.. (ja dat kan :( ). Als je wilt kun je dus 2 computers een verschillende identificatie geven, zodat je bij problemen na kunt gaan welke computer de troubles geeft..)
:9 MM waar blijf je :P

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 16:53 schreef tha_snail het volgende:

[..]

............
:9 MM waar blijf je :P
Ja, jij als icoon moet ons de weg wijzen ;)

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Hier ben ik dan :P

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 13:24 schreef _Gekkie_ het volgende:
[zeur-modus]
Is dat DPC-FLEX nou wel nodig bij ECCp :? :?

We staan welliswaar nog niet op 1, maar scheelt niet veel meer... (zie hier maar ff voor meer info daarover)

Ik bedoel, bij SETI en G@H/F@H daar is tenminste echt HARD hulp nodig! ECCp komt er >:) heus >:) wel :P
[/zeur-modus]
Hmmzz... misschien dat ik me later nog bedenk maar ik wil best mn 333Celletje in het DPC-Flex pleuren :) (als er tenminste een dringend project is :)
kijk hiermaar eens.

Verwijderd

Wijs ons de weg en open een dpc-flex account waarop wij, jouw volgers kunnen flushen ;)
Zie ook het topic, dpc-flex: aantal mhz.

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op dinsdag 17 juli 2001 15:28 schreef Gizmooh het volgende:
gewoon in de userinf.txt in je eccp dir even de teamnaam veranderen in DPC-flex, emailadres en naam laten staan, ga ik vanaf nu ook doen, de laatste 31 units als 'overgang van BoGoH naar dpc-flex heb ik zojuist geflushed

• Tha_Snail
Grrr, zit ik in een ander topic een enorm bericht te typen, zit 'ie hier al een beetje alles te regelen |:(

(Geen crosspost) Is het goed dat ik Chris een mailtje stuur dat 'ie alles van Team BoGoH moet retiren naar DPC-flex?

• Heinrich_Harrer
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik krijg het gekke gevoel dat de meeste, die DPC-flex willen joinen, al flexers zijn. Zo heb ik al aan Seti, RC5, OGR, GF, G@H (1 unit en niet eens ingeleverd) en EECp gedaan :). Bovendien zeggen de meesten dat ze eerst EECp af moeten maken.

Volgens mij zitten we dan ons zelf in de vingers te snijden. Wanneer DPC-Flex mee gaat doen met bijv. G@H trekken we straks misschien wel te veel mensen weg bij ECCP en kunnen we daar de 1e plek niet vasthouden :'(

We zouden daarom beter nieuwe mensen kunnen recruteren of mensen weghalen bij RC5/OGR. Daar voelen ze dat toch niet. We hebben daar dagelijks een overcapaciteit van zo'n 1200 Tbird 1000's >:). Als je die nou eens zou inzetten bij G@H of waar dan ook :9~ Dus grote subteams bij RC5 en OGR ... kom DPC-flex een handje helpen. Een andere optie is meer reclame maken voor DPC-flex, want die 11 nieuwe members voor RC5 kunnen wij beter gebruiken dan RC5!

Just my 2 cents :)

• Tha_Snail
Op dinsdag 17 juli 2001 22:51 schreef Heinrich_Harrer een interessant stukje
Jup, * Tha_Snail zelf is weggetrokken bij RC5, en ik neem 1 tot 4 computers mee naar DPC-flex (van RC5 dus). Dat reclame-aspect is natuurlijk wel nodig, als we nieuwe, maar dan ook geheel nieuwe, leden willen trekken, zullen mensen toch moeten weten dat DPC-flex bestaat. Misschien is het dan eerst nodig om onze power te laten zien door 'eventjes' ECCp op #1 te helpen en dan Genome@home een eind de lucht in te trekken *D

* Tha_Snail weet niet zo veel van marketing, maar t-shirts, mousepads, stickers, casebadges en gratis cd'tjes doen het ook altijd wel goed :P

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op dinsdag 17 juli 2001 22:51 schreef Heinrich_Harrer het volgende:
Ik krijg het gekke gevoel dat de meeste, die DPC-flex willen joinen, al flexers zijn. Zo heb ik al aan Seti, RC5, OGR, GF, G@H (1 unit en niet eens ingeleverd) en EECp gedaan :). Bovendien zeggen de meesten dat ze eerst EECp af moeten maken.

Volgens mij zitten we dan ons zelf in de vingers te snijden. Wanneer DPC-Flex mee gaat doen met bijv. G@H trekken we straks misschien wel te veel mensen weg bij ECCP en kunnen we daar de 1e plek niet vasthouden :'(

We zouden daarom beter nieuwe mensen kunnen recruteren of mensen weghalen bij RC5/OGR. Daar voelen ze dat toch niet. We hebben daar dagelijks een overcapaciteit van zo'n 1200 Tbird 1000's >:). Als je die nou eens zou inzetten bij G@H of waar dan ook :9~ Dus grote subteams bij RC5 en OGR ... kom DPC-flex een handje helpen. Een andere optie is meer reclame maken voor DPC-flex, want die 11 nieuwe members voor RC5 kunnen wij beter gebruiken dan RC5!

Just my 2 cents :)
Goed id, voer maar uit.

• Tha_Snail
Op dinsdag 17 juli 2001 23:00 schreef m.m het volgende:

[..]

Goed id, voer maar uit.
:o

* Tha_Snail wist niet dat dat zo makkelijk was. En wat gaat er dan precies uitgevoerd worden :? Ik zie namelijk alleen maar opbouwende kritiek.

• Heinrich_Harrer
Op dinsdag 17 juli 2001 22:59 schreef tha_snail het volgende:

* Tha_Snail weet niet zo veel van marketing, maar t-shirts, mousepads, stickers, casebadges en gratis cd'tjes doen het ook altijd wel goed :P
Het zou al heel wat zijn als we wat reclame mogen maken in de RC5 DPCH ... of gewoon de RC5 DPCH weg van tweakers.net en de DPC-flex DPCH erop >:)

Ennuh ... m.m. ik wil dit wel uitvoeren, tenminste ik kan mijn teampje meenemen ... maar verder :? Jij zit toch wat dichter bij de hoge heren, dus misschien kan jij wel wat regelen ... of we kunnen een voortel schrijven waarin wat we precies gaan doen, hoe we het doen, wat de doelstellingen zijn ... alhoewel, dat is gedeeltelijk natuurlijk al gebeurt. Ik heb volgende week wel wat tijd over en ga op 5/6 augustus natuurlijk actief werven op Campzone :)

• Heinrich_Harrer
Op dinsdag 17 juli 2001 23:08 schreef tha_snail het volgende:

[..]

* Tha_Snail wist niet dat dat zo makkelijk was. En wat gaat er dan precies uitgevoerd worden :? Ik zie namelijk alleen maar opbouwende kritiek.
Pcies :)

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Misschien is het antwoord al gegeven, maar komt dat teampje apart in de stats te staan van ECCP? Ik kan dan dus niet meer zien hoeveel ik er gedaan heb?

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 17:56 schreef jeroon het volgende:
Deze gedachte heerste vroeger ook bij RC5..........en kijk ons daar s nu!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 00:17 schreef TomcatX het volgende:
Misschien is het antwoord al gegeven, maar komt dat teampje apart in de stats te staan van ECCP? Ik kan dan dus niet meer zien hoeveel ik er gedaan heb?
Als je graag wilt zien hoeveel je zelf doet, 'moet' je als subteamnaam: "[DPC-flex]subteamnaam" gebruiken.

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op dinsdag 17 juli 2001 23:08 schreef tha_snail het volgende:

[..]

Wat hij zelf al zegt, mensen proberen weg te halen bij rc5. Op grote schaal is het nog niemand gelukt, sommige rc5'ers zijn echte diehards, maar alstie er een paar over kan halen, heel graag zelfs.
* MM heeft er nl. niet echt tijd voor :)

ps. ik zet vandaag wel een verhaaltje in een dpch op t.net over DPC-flex, of er dan mensen willen joinen. (zal weinig helpen vrees ik, maar het gaat op het id)

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op dinsdag 17 juli 2001 17:26 schreef Gizmooh het volgende:

[..]

Ja, jij als icoon moet ons de weg wijzen ;)
neeeh: jij met je nieuwe icoon >:)

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 06:11 schreef m.m het volgende:

[..]

Als je graag wilt zien hoeveel je zelf doet, 'moet' je als subteamnaam: "[DPC-flex]subteamnaam" gebruiken.
Het is waarschijnlijk handiger als iedereen onder 1 naam flusht, want dan komen we hoger in de stats, omdat alles bij elkaar telt en dat is ook weer beter voor de PR van het fex-team.

Verwijderd

Ik heb het hier al eens eerder gepost maar Seti@Home draait al op 220% van realtime dus alles wat jullie eventueel zouden verwerken dat is waarschijnlijk ook al eens door iemand anders gedaan..

Seti@Home heeft jullie in principe dus niet gek hard nodig en het is ook nog heel erg moeilijk om een beetje aan de top te komen 3 jaar(?!?) nadat het project begonnen is..

Genome@Home & Folding@Home zijn relatief jonge projecten met niet zo gek veel gebruikers en dat zou enkele voordelen hebben voor jullie:

- Beide project hebben een erg goed doel!

- Minder gebruikers -> sneller aan de top met, in verhouding, minder rekenkracht dan nodig is bij andere projcten.

Met de eerder in deze draad genoemde overcapaciteit (1200 Tbird 1000's!?) kunnen jullie makkelijk nummer 1 worden bij ZOWEL Folding@Home EN Genome@Home!

Het zal even kosten om de achterstand die jullie hebben in te halen, maar de top10 / top15 kunnen jullie absoluut in no-time bereiken als jullie er echt voor gaan..

Ik weet dat ik hier een buitenstander ben, maar mijn team zou een moord doen voor jullie overcapaciteit omdat die ongeveer 10x zo groot is als onze TOTALE capaciteit.

Just my 2 cents,

Glorfindel,

DSL Reports Team Helix:

#4 met Folding@Home (142 leden) :7
&
#9 met Genome@home (61 leden)

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 17:48 schreef Glorfindel het volgende:
Ik heb het hier al eens eerder gepost maar Seti@Home draait al op 220% van realtime dus alles wat jullie eventueel zouden verwerken dat is waarschijnlijk ook al eens door iemand anders gedaan..

Seti@Home heeft jullie in principe dus niet gek hard nodig en het is ook nog heel erg moeilijk om een beetje aan de top te komen 3 jaar(?!?) nadat het project begonnen is..

Genome@Home & Folding@Home zijn relatief jonge projecten met niet zo gek veel gebruikers en dat zou enkele voordelen hebben voor jullie:

- Beide project hebben een erg goed doel!

- Minder gebruikers -> sneller aan de top met, in verhouding, minder rekenkracht dan nodig is bij andere projcten.

Met de eerder in deze draad genoemde overcapaciteit (1200 Tbird 1000's!?) kunnen jullie makkelijk nummer 1 worden bij ZOWEL Folding@Home EN Genome@Home!

Het zal even kosten om de achterstand die jullie hebben in te halen, maar de top10 / top15 kunnen jullie absoluut in no-time bereiken als jullie er echt voor gaan..

Ik weet dat ik hier een buitenstander ben, maar mijn team zou een moord doen voor jullie overcapaciteit omdat die ongeveer 10x zo groot is als onze TOTALE capaciteit.

Just my 2 cents,

Glorfindel,

DSL Reports Team Helix:

#4 met Folding@Home (142 leden) :7
&
#9 met Genome@home (61 leden)
Wij waren eerder met het verhaal, jij het eerst met de argumenten erbij :9~

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
heb mun .plan geupdate, met als inhoud dat ik #dpcflex heb geregd (en de rest lees je daar maar)

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
volgens Ikarus mogen we geen aggressieve reclame meer toepassen :'(

Allemaal effe kalm dus (DS ziet er op toe >:) )

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 20:01 schreef m.m het volgende:

[..]

Wij waren eerder met het verhaal, jij het eerst met de argumenten erbij :9~
Graag gedaan hoor! :Y)

Ik hoop heel erg dat het flex-team een succes wordt!

Ik mag dan wel voordat ik hier kwam een ander team gekozen hebben (waar ik loyaal aan blijf), maar ik blijf natuurlijk altijd hopen dat de Nederlandse DPC laat zien waartoe ze in staat zijn! ;)

Ik hoop DPC nog een keer op #1 van Genome- en Folding@home te zien *D

Al was het alleen maar om te bewijzen dat Ars Technica ook niet alles is 8-)

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op woensdag 18 juli 2001 06:11 schreef m.m het volgende:

[..]

Dan veranderen ze in de stats alleen de naam toch? er word dan toch geen nieuwe account aangemaakt?

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 22:29 schreef TomcatX het volgende:

[..]

Dan veranderen ze in de stats alleen de naam toch? er word dan toch geen nieuwe account aangemaakt?
Volgens mij worden accounts geregd per email, en niet subteamnaam.
Wel effe een 2nd opinion plz.

Verwijderd

Ok ECCp wordt de eerste klap die DPC-flex gaat uitdelen, komt mooi uit, was ik toch al voor aan het sparen (inhaalflush >:) )

Voor nu heb ik ff m'n userinf aangepast, maar na de ECCp-inhaalflush zal ik het officiele DPC-flex team joinen :)

Verwijderd

ik vroeg me af weet iedereen die bij dpc-flex zit aan welk project we doen of niet

nou dan maar even voor de zekerheid wij doen aan ECCP-109 en in hier vindt je ook ergens de info die je nodig heb om ook daadwerkelijk voor dpc-flex te dingense

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter

Verwijderd

danbk u veel heer m.m
Pagina: 1