Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Om van de melding af te komen kun je de verwijzing ernaar in je config.sys/autoexec.bat weghalen.
artfather kan wel eens gelijk hebben, omdat het AGP slot en eerste PCI slot vaak (altijd?) een IRQ delen.
Ja klopt. En als ik hem in een andere stop, dan doet ie het wel of niet?Op zondag 15 juli 2001 17:40 schreef artfather het volgende:
Zit de Live in het slot onder je Geforce?
Ik heb dit nl. ook een keer gehad!
edit: zal het ff proberen
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Dan krijg je die foutmelding (vrijwel) zeker niet meer.Op zondag 15 juli 2001 17:44 schreef www.Goku.nl het volgende:
Ja klopt. En als ik hem in een andere stop, dan doet ie het wel of niet?
En dat gepiep is er trouwens ook niet mee opgelost.
Mijn foto's op Flickr.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik heb de SB kaart in een ander PCI slot gestopt, en de IRQ error was weg. Maar na een paar keer weer te hebben opgestart is ie plots weer terug
Ik heb nu in mijn bios uitgezet dat ie IRQ voor VGA reserveert of zoiets, en de error is weer weg, maar ik weet niet of dit bevoordelijk is voor mijn systeempje?
Mijn foto's op Flickr.